Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hm...vil ikke anbefale lavkarbo...har ei venninne som ble veeeldig sjuk pga det.
En ting er å kutte ned på karbohydrater, men ikke ren lavkarbo-diett.
Anbefaler deg å spise RENT. Altså rent kjøtt (eks laksefilet, kyllingfilet, biff osv) med en LITEN dæsj ris, poetet, pasta og masse grønnsaker. Ikke spise mellom måltider, og kutte ut godteri og kaker. Gå noen raske turer med ei venninne - da får man skravlet samtidig
Lykke til![]()
Hm...vil ikke anbefale lavkarbo...har ei venninne som ble veeeldig sjuk pga det.
En ting er å kutte ned på karbohydrater, men ikke ren lavkarbo-diett.
Anbefaler deg å spise RENT. Altså rent kjøtt (eks laksefilet, kyllingfilet, biff osv) med en LITEN dæsj ris, poetet, pasta og masse grønnsaker. Ikke spise mellom måltider, og kutte ut godteri og kaker. Gå noen raske turer med ei venninne - da får man skravlet samtidig
Lykke til![]()

Jeg gikk ned 13 kg ved å bevege meg mer og spise ofte og sunt. Trente kanskje 3 ganger i uken (sykle til jobb = trening) Jeg gikk turer, tok trapper og ikke heis osv. Drakk mye vann.. Jeg må kunne kose meg, så gjorde også det. 13 kg gikk fort av, da jeg virkelig gikk inn for det.
Lykke til![]()