Dere som har gått gjennom spontanabort..

Ebs24

Flørter med forumet
Hvilken uke var du i, og hvor mye og lenge blødde du før kroppen stabiliserte seg igjen? Hadde du mye vondt?

Er i uke 7, og har blødd mye i 2 dager nå. Er så lei. Føler jeg ikke kan gjøre noe heller for plutselig må jeg ha et toalett fordi det blør gjennom alt.

Når kan jeg forvente at det gir seg og at kroppen er forutsigbar igjen? :confused:

Jeg var 5+2 og blødde som en veldig kraftig mens, men det meste var over på et par tre dager, mener jeg å huske. Det er mange år siden nå, før vi fikk hun som snart fyller 8.

Jeg var akkurat uke 5 når jeg blødde. Hadde mye på to dager også sluttet det på tredje, eller så var det bare bittelitt i tredje dag - det er fult mulig at det plutselig stopper opp etter å ha gått i ett fikk jeg inntrykket etter en del googling. Folk er forskjellig, og for noen har det vart lenge som 10 dager etter det jeg har googlet (men virker som de fleste har få dager med mye blødning før det blir noe roligere). Det gjorde ikke vondt for meg. Lurt å ta smertestillende dersom det gjør veldig vondt.

Jeg er midt i det nå. Begynte å blø på søndag etter litt spotting dagen før. Var 6+5. Blødde kraftig første døgnet, deretter som en litt kraftigere mens. I dag(dag 4 med blødning) er det veldig lite. Lurer på hvordan forløpet videre blir, dette er første gang jeg mister. Jeg har hatt store smerter på kveldstid/natt, mens resten av døgnet er det nok med paracet og varmeflaske. Dette er skikkelig dritt.

Kom gjerne ned i "vi som har mistet.." der er det mye deling og erfaring :).

Mine to SA uke 6-7 startet med en del smerter og kramper i rygg og ben, veldig varm. Så typ kraftig mens et par dager. Etter ca en uke var det ok.

Back
Topp