Dere som har gåstol...

lille bølle

Forelsket i forumet
Hvilket merke har dere(gjerne bilde[:)])?
Er dere fornøyde?
Pris?

Ja, jeg vet at det ikke er anbefalt, og kommer ikke til å bli brukt mye!
Men trenger sårt litt avlastning med en hyperaktiv unge som helst vil bli holdt i henda og gå!

Chicco heter den vi har. kjøpte den brukt jeg da for 300 kroner,koster vel 600 ny.

Are liker den veldig godt. Masse lys og lyder. Vi bruker den kanskje 2-3 ganger i uken.

Kommer meg ikke innpå Photobucket så jeg får ikke lagt inn bilde.

Men legger ved en link: http://www.chicco.com/ProdottiChicco/SchedaProdotto/tabid/87/art/04067648170000/language/en-US/Default.aspx

Denne har vi.

Den så jo helt genialt ut!!!
Men sambo syns den var litt dyr[:'(]
vet du om det er noen kg grense på den?

Noen fler som har noen de er fornøyd med?

Problemet er at snuppa veier over 11kg alt...
Så da kan vi jo ikke ha den uansett[:'(]

Vi vil ha en gå stol slik at skuldrene og nakken min kan få litt avlastning.
Er faktisk fysioen min som har sagt at det er bedre at ho får sitte der i 10 min. Når ho er umulig, en at nakken min skal låse seg igjen( sliter mye med dette). Da klarer jeg nemlig ikke å løfte henne, klarer knapt nok å løfte armene!

Er egentlig ikke noe begeistret for gå stoler, men merker det jo selv at kroppen min ikke tåler å holde ho i hendene engang! Det blir for statisk!

Og hvis jeg skal fungere i jobb også etterhvert så må jeg bli bedre!

Noen som vet om noen gå stoler som tåler mer en 11kg?

Sånn stol har vi. Enten bord, høystol eller gynge funksjon med bil ratt. Men det er ikke sitte ho vil, da kan ho sitte selv på gulvet med lekene sine. Ho stritter i mot, og blir ikke fornøyd hvis ho ikke får stå oggå!!

ORIGINAL: Meister

stor jente da ja [:D]
blir tung å bære på da ja !!!
Håper du finner en løsning da !!!

ho er stor ja[:D]
bærer minimalt på ho, det klarer jeg ikke i fem min. engang[:(]
men skuldrene mine er så vonde at jeg ikke klarer å holde ho i hendene slik at hun kan stå så lenge engang[&o]
men men. Nå har jeg prøvd det meste og gå stolblir siste utvei. Fysio har til og med sett på når jeg holder på med ho for å se om det er noe jeg gjør "feil" men kunne ikke se noe[:-]

ORIGINAL: Bare Kari

Har du prøvd bæresele ala Mei Tai eller manduca o.l.? Jeg sliter mye med ryggen og skuldrene pga en nakkefeil og for meg er det faktisk kjempedeilig å bære henne i Mei Tai! For meg hjelper den MYE på ryggen. [:)]

mei tai hjelper desverre lite. Skuldrene begynner å værke og snuppa vrir på seg og blir bare irritert[:'(]

ORIGINAL: AnaBanana

http://www.ringoshop.no/estore/visvare.asp?vareid=2077&katid=28 13kg

Glemte å si at jeg har ikke altså [8D] Bare googla det *fnis*

fant ikke noe når jeg googla jeg[8|]
får veie ho i morra, for sikkerhets skyld... Veide 11,14 kg for en måned siden[:D]

ORIGINAL: Rimpro

hva med en slik?

http://www.lilletrille.no/shop.asp?p=6859130

Den pleier maiken å sove i om natten.. hu blir så sliten etter noen timer i den, at hu slukner.. lar henen bare henge der jeg [8D]

har etter store søstra, men er Max 11 kg, og fysio sa faktisk at gå stol er bedre for hofter og ledd i ben, samt for ryggen[;)]

Trilleturer er det mye av, men storesøster kommer hjem mellom 1 og 2, og da må jeg være hjemme så ho får hjelp med lekser.
Er heller ikke like kult alltid å gå tur med mamma[8D]

det hjelper heller ikke på skuldre/ nakke..
Prøver å variere hvordan jeg triller vogna, opp/ned på håndtak, gå på siden osv. Samme stilling på armer over tid( men enn 5 min ca) funker dårlig.

Trenger egentlig noe som gjør at jeg kan legge meg ned og slappe helt av i skuldre/ nakke...

Kjære vene, få deg en gåstol!!! Om det avlaster nakke/skuldre- løp og kjøp! Babyen din kan da fint sitte i en gåstol korte stunder av gangen slik at du får slappet litt av. Når til og med din fysio har anbefalt det.
Har selv veldig vondt i skuldrene, men har heldigvis en unge som trives godt på gulvet.
Håper du finner en fin stol som fasinerer, og masse god bedring[:D]

Kjøp deg gåstol du!

Det er ingen av oss andre som har noe med om du kjøper det eller ei og du skulle heller ikke behøve å forklare deg her inne!!!! Kjøp med god samvittighet og ikke bry deg om hva andre måtte mene om det, det er ingen andre sin sak det vel [:)] Lykke til med kjøpet og håper du får avlastet skuldre og nakke [:D]

ORIGINAL: longestgoodbye

ORIGINAL: Rimpro

hva med en slik?

http://www.lilletrille.no/shop.asp?p=6859130

Den pleier maiken å sove i om natten.. hu blir så sliten etter noen timer i den, at hu slukner.. lar henen bare henge der jeg [8D]

prøver du å være morsom??

Trot nok hun prøver på å være det ja!

Takk jenter[:D] gidder ikke irritere meg over visse kommentarer... Prøver bare å forklare hvorfor hvorfor vi må ha en[;)]
skal nok en tur i morra og se hva vi finner, men er visst ikke bare bare å finne en som tåler over 11kg. Er sikkert gode sikkerhetsmarginer på vekta men, vil jo ikke ta noen sjanser heller..

Jeg har kjøpt gå stol på barnevognhuset på strømmen, å elsker den. Det er så masse med den [8D] Masse lyder, ratt og ting og tang som er moro får de små, man kan også ta av den platen med masse ting på så blir det bord, den er også sånne fjerder sånn at de kan hoppe i den og så kan man dytte inn setet sånn at det blir ''rullator'' [8D][8D]

Finner ikke noe bilde av den¨på nett. Rudo har litt kjedelig nettside

Da har vi vært å handla[:)]
Snuppa syns den var kjempefin virker det som.
Er et brett med ting som lader lyd som vi kan ta av, og da blir det bord[:D]
er ikke det vakreste møbelet vi har i huset men....

Nå bare håper jeg det hjelper på skuldre/nakke

Back
Topp