Dere som har fulgt med på Lost

Minismurf

Gift med forumet
Det har jo begynt jo!!!
Og det fant jeg ut i dag [&:][&:] HELDIGVIS går det reprise av episode 1 og 2 sent i kveld [8D][:D][:D] 

hehe det har blitt vist på reklame en stund hehe
Har slutta å se på det jeg for det tok jo helt av så syns det begynte å bli litt teit [8D]

ORIGINAL: **tvilling85**

Har slutta å se på det jeg for det tok jo helt av så syns det begynte å bli litt teit [8D]

Ser aldri på Tv-Norge så fikk ikke med meg det, jeg... [&:] Har tatt av litt, ja! Skjønner ikke så mye lenger [8|]

ORIGINAL: **tvilling85**

enig med du! crazy serie det der...[8D]

Meg og mannen har nettopp sett alle sesongene på DVD, så det passet veldig bra at siste sesong begynte nå på TV [;)]
Vi er hektet! Klarer ikke la være å følge med. Dere som sier dere ikke skjønner så mye har antakeligvis mistet noen episoder, fordi man må gjerne se alle for å forstå det som skjer.
Jeg syns ihvertfall det er en kongeserie!

ORIGINAL: snowball

Meg og mannen har nettopp sett alle sesongene på DVD, så det passet veldig bra at siste sesong begynte nå på TV [;)]
Vi er hektet! Klarer ikke la være å følge med. Dere som sier dere ikke skjønner så mye har antakeligvis mistet noen episoder, fordi man må gjerne se alle for å forstå det som skjer.

Har fått med meg alle (sett på dvd, bortsett fra sist sesong), og like forvirra fordet [8|] Er jo så mye her og der og frem og tilbake [&:] Men må jo følge med siden jeg har sett alt frem til nå... Håper ting faller på plass etter hvert [;)]

ORIGINAL: Minismurf

ORIGINAL: snowball

Har fått med meg alle (sett på dvd, bortsett fra sist sesong), og like forvirra fordet [8|] Er jo så mye her og der og frem og tilbake [&:] Men må jo følge med siden jeg har sett alt frem til nå... Håper ting faller på plass etter hvert [;)]

Jeg har sett alle episodene fram til forrige sesong, da slutta jeg å se på det hehe orka ikke se en serie jeg ikke skjønte selve poenget med..så håper for sambo sin del at denne siste sesongen virkelig kan forklare alt rotet [8D]

Back
Topp