Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: **tvilling85**
hehe det har blitt vist på reklame en stund hehe
Har slutta å se på det jeg for det tok jo helt av så syns det begynte å bli litt teit [8D]
ORIGINAL: snowball
Meg og mannen har nettopp sett alle sesongene på DVD, så det passet veldig bra at siste sesong begynte nå på TV [;)]
Vi er hektet! Klarer ikke la være å følge med. Dere som sier dere ikke skjønner så mye har antakeligvis mistet noen episoder, fordi man må gjerne se alle for å forstå det som skjer.
Jeg syns ihvertfall det er en kongeserie!
ORIGINAL: Minismurf
ORIGINAL: snowball
Meg og mannen har nettopp sett alle sesongene på DVD, så det passet veldig bra at siste sesong begynte nå på TV [;)]
Vi er hektet! Klarer ikke la være å følge med. Dere som sier dere ikke skjønner så mye har antakeligvis mistet noen episoder, fordi man må gjerne se alle for å forstå det som skjer.
Jeg syns ihvertfall det er en kongeserie!
Har fått med meg alle (sett på dvd, bortsett fra sist sesong), og like forvirra fordet [8|] Er jo så mye her og der og frem og tilbake [&:] Men må jo følge med siden jeg har sett alt frem til nå... Håper ting faller på plass etter hvert [;)]