Dere som har fortalt det til sjefen..

Evette

Gift med forumet
Har dere fortalt det til kollegane og?
Sjefen fikk vite det noen dager før jeg kom til uke 12. Og så fortalte det til ene kollegaen min da hun spurte meg om hvor mange barn vi hadde. Men resten av gjengen vet ikke. Jeg har ikke behov for å rope det ut høyt, men forteller det når det faller meg naturlig inn.
Men regner med at det sprer seg til de fleste, eller at magen kommer til å avsløre det :p den er jo ganske stor allerde, så sikkert noen som stusser på at jeg har lagt på meg voldsomt på kort tid:p

Fortalte det til sjefen i uke 10 ca fordi jeg hadde vært sykemeldt en stund. Fortalte resten etter uke 12 når jeg var en snartur innom jobben. De fleste hadde skjønt det.. ;)

Fortalte det til sjefen i uke 10 ca fordi jeg hadde vært sykemeldt en stund. Fortalte resten etter uke 12 når jeg var en snartur innom jobben. De fleste hadde skjønt det.. ;)
Ja, vi har ei anna på jobben som også er gravid. Jeg klarte å gjette meg frem til det da hun ble gradvis sykmeldt, alltid var trøtt å konstant gikk rundt å spiste på noe:p

Jeg fortalte det til sjefen i uke 5. Startet å jobbe uka etterpå etter ett år med mammapermisjon. Jeg har sagt det til tre andre kollegaer som ikke røper det videre. Sier ikke noe til de andre før etter oul hvis jeg klarer å skjule magen til da! ;) Har ikke lyst at de skal vite det for vil ikke bli behandlet annerledes. Også er det gøy å holde seg så lenge før jeg slipper "bomben" :D Alle kommer til å få sjokk. Haha

Har kun fortalt det til et par kollegaer, drøyer så lenge som mulig.

Haar fortalt til sjefen bare, men stillingen min blir lyst ut den 12.03 så regner med at folk skjønner det da. :p

De andre har begynt å få vite det nå denne uken. Var visst noen som hadde sett det på magen ;)

De aller fleste vet det. Fortalte sjefen ganske tidlig så lenge det er risikosvangerskap og jeg tok ut gradvis sykemelding ganske tidlig, resten av teamet fikk vite etter TUL uke 12. Vi er en ganske stor gjeng så ikke sendt ut noen fellesmail, men det er absolutt ingen hemmelighet lengre.

Hørte fra flere som at jeg var så pen og glødet i dag. Veldig hyggelig :Heartred Jeg tror jeg bare var litt rød i kinna etter å ha skynda meg til jobben ;)

Nå har jeg to sjefer og tre over der. Samt vi er tre stk som jobber tett sammen og deler kontorer med en annen organisasjon. At jeg har vært så kvalm gjorde at jeg måtte si noe for tre uker siden, da hadde jeg nesten nettopp funnet det ut selv. De andre 30 jeg jobber med men som jeg ikke ser hver dag får finne det ut etterhvert. Ikke sagt noe til barna eller familie så er litt rart at de vet det! Er 12 uker på lørdag men tror vi venter noen uker til..

Back
Topp