Dere som har flydd sas charter...

*RoM*

Elsker forumet
(jeg reiser med ving)

Har dere tatt med egen mat på flyet? Hvordan gikk i så fall det?

Har fått beskjed om at jeg må ha legeerklæring på matallergi om jeg vil ha med egen mat, da de ikke serverer noe som er for meg der....

Last edited:
Går helt fint :)

Nå så jeg at du skriver charter, og da vet jeg ikke :p

Jeg dro med SAS charter nå på søndag, siden vi dro så tidlig på morningen så hadde vi smurt med oss skiver som vi tok med på flyet, det var ikke noe problem i det hele tatt. Mange som gjorde det samme.

Jeg dro med SAS charter nå på søndag, siden vi dro så tidlig på morningen så hadde vi smurt med oss skiver som vi tok med på flyet, det var ikke noe problem i det hele tatt. Mange som gjorde det samme.

Hvilket selskap reiste dere med? Det står på detaljene at man må bestille mat ombord, og pga allergier tillates ikke medbrakt mat uten spesiell tillatelse. Nå får jeg ikke takk i legen min heller, så ser ikke ut som jeg rekker å få en erklæring innen jeg skal dra

Hvilket selskap reiste dere med? Det står på detaljene at man må bestille mat ombord, og pga allergier tillates ikke medbrakt mat uten spesiell tillatelse. Nå får jeg ikke takk i legen min heller, så ser ikke ut som jeg rekker å få en erklæring innen jeg skal dra
Det er strengere regler på å ta med mat om en reiser med charter, altså med reiseselskap... Selv om det er sas som flyr det.

Back
Topp