Dere som har flydd med små..

Pixiee

Gift med forumet
Januarlykke 2020
Har dere gjort noe spesielt ved letting og landing for å utligne trykket???

Jeg har enten gitt pupp eller gitt smokken. Det har fungert veldig fint på alle turene vi har vært på. Det er også flere ganger hun har sovet når vi har landet, og det har gått fint det også. Er jo ikke alle som reagerer så veldig på det. Jeg får veldig trykk, mens sambo ikke merker noe særlig. Så satser på at snuppa har hans gen der :-)

Nå spør jeg veldig (!) dumt, men, hvordan får man til å amme når man tar av
-ja for småtrolla er vel også fastspendt..? emoticon
Her skal vi ut å fly neste uke..

Det lurer jeg også på, det med amming?! Vi skal også fly neste uke.. Og hadde planer om å puppe han under letting/landing...

LilleSkattenVår skrev:
Nå spør jeg veldig (!) dumt, men, hvordan får man til å amme når man tar av
-ja for småtrolla er vel også fastspendt..? emoticon
Her skal vi ut å fly neste uke..

Vil ikke tro det er noe problem, selene er ganske fleksible. Ungene kan jo både ligge og sitte i fanget ditt under reisen med selen på :)

Men jeg har gitt vesla smokk under flyturen og ho har ikke klaget no under flyturen så regner med det går greit med den også :)

Det er ikke noe problem å amme under letting og landing... man kan bevege barnet ganske fritt på fanget selvom de har på belte... 

Jeg fløy med mini da han var 6-7uker og da amma jeg under letting og landing. tror ikke jeg hadde trengt det egentlig, men gjorde det i tilfelle... smokk eller flaske skal også hjelpe :)

Vi fløy ikke så langt da,men her fikk han mat på vei opp,og sov med smokken i munnen på vei ned :)
Han sovna me en gang han hadde fått mat,så var ikke no problem :)

Men dere ska jo te spania,kanskje prøve å gi mat på vei opp og ned :) Så lenge de suger på no,så letter det trykket :) 

Back
Topp