dere som har flere enn 1 i bhg

fofi

Betatt av forumet
hvis dere blir oppringt og skal hente den ene fra bhg pga sykdom- henter dere oxo det ansdre barnet samtidig?

jeg jobber i barnehage . min har ikke begynt der enda..

Foreldrene pleier å gi valget til det andre barnet.. Har du lyst å være med hjem eller skal mamma hente deg senere ?

når jeg hadde 2 i barnehagen så hentet jeg begge 2 hvis ikke den andre hadde veldig lyst å være der. hvis d e spy syken hentet jeg begge uansett, litt greit å slippe en ekstra gang i bilen med spysyk unge

ORIGINAL: fofi

hvis dere blir oppringt og skal hente den ene fra bhg pga sykdom- henter dere oxo det ansdre barnet samtidig?

Kommer ann på om andre barnet vil hjem eller ikke.[;)]

enig med BB. kommer an på om det andre barnet vil være med hjem eller ikke! som regel blir han ofte igjen og jeg henter senere..

I utgangspunktet vil jeg si nei.. Bedre å ta med det syke barnet hjem og ha tid til å gi det litt ekstra kos, omsorg og oppmerksomhet- mens søskenet koser seg i barnehagen ..

lurer på det fordi jeg skal til legen snart og må hente den ene- blir litt vanskelig hos legen m 2 barn[&:]

ORIGINAL: Froskegele

I utgangspunktet vil jeg si nei.. Bedre å ta med det syke barnet hjem og ha tid til å gi det litt ekstra kos, omsorg og oppmerksomhet- mens søskenet koser seg i barnehagen ..

Slik tenker jeg og...

Men mange faktorer som spiller inn...

*Hvordan syk er barn nr 1? Spysjuka fx krever mer oppfølging enn feber hvor de bare sover på sofaen/i senga.....

*Vil nr 2 hjem eller ikke?

Men som hovedregel tar jeg hjem den ene og gir den ene ekstra kos...

---
Kan legge til at barn nr 2 ville fått en kortere dag en vanlig om det fysisk lar seg gjøre og da, om jeg bare tar 1 hjem....

Sist da de gikk i samme barnehage så tok jeg med begge, men mest pga at det var ca en halvtimes reisevei.

Nå har jeg bare ett barn der, men jeg ser for meg at jeg ville tatt med meg begge samtidig, enklere det...så slipper man å reise tilbake senere for å hente nestemann, må jo dra ut den syke en gang til da...

Spørs helt hvordan syk, når på dagen det er, og hva jeg må gjøre med det syke barnet.
Skal jeg til legen med et barn, henter jeg bare det som skal bli med til legen.

Mine gutter er rimlig aktive og koser seg veldig i barnehagen, så om det passer seg å hente bare den ene, så gjør jeg det!!!

Back
Topp