Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fått tidligere mage for hvert svangerskap.
Var ikke oppblåst under hele tatt med nr 1, ikke noe særlig med nr 2 heller. Mens de 2 siste, ohlala!!
Livmoren har jo fått trent seg noen ganger, så den har kommet frem raskt, og denne gangen var den over symfysen før jeg var 8 fullgåtte. Hjelp
Ja. Er veldig oppblåst da, så kan være det, men ser ut som at jeg er 5 måneder på vei. (Var forsåvidt veldig liten forrige svangerskap og når jeg var 9 måneder, var jeg like stor som venninnen min som var 5 måneder.) Så er vell kanskje ikke så stor.Fikk dere fortere mage i svangerskap nr 2+ enn med førstemann?
NopHadde du vært på tul?
Fikk ikke mage tidlig med nr.2, men nr 3 derimot
Sliter med å skjule det, og mange tenker sikkert at jeg har lagt på meg i det siste![]()
Det skulle jeg gjerne ha gjort også isåfallVeldig spennende da om det er flere. Om vi får flere må vi flytte til et sted vi kan få mer hjelp av familie, gitt.

Vittig å se på blikkene, ser at de titter ned men spør ikkeBare morsomt at folk kan gå litt å lureingen tar skade av det
Samme her[emoji4]Fikk ikke mage tidlig med nr.2, men nr 3 derimot [emoji14]
Sliter med å skjule det, og mange tenker sikkert at jeg har lagt på meg i det siste![]()
Vittig å se på blikkene, ser at de titter ned men spør ikke![]()