Dere som har flere barn..

Dette blir nr2. Ingen mage ennå, men har vært mer oppblåst enn sist, særlig i uke 5, OMG! Kan likevel nå (8+0) se at det buler litt over symfysen, men ikke noen som engang samboern legger merke til.

Lurer på det samme! Er gravid med nr.2, 9 år siden første gang, og syns absolutt jeg har mage allerede. Er 8+1 og tenker derfor at det ikke kan stemme. Men kan ikke skylde på forstoppelse heller:D

Dette er nr 2 for meg også. Er super oppblåst, så vanskelig å si. Ser ut som jeg er 5 mnd på vei! Men har så vidt vært på do på 2+ uker, så ikke så rart:shy:

Fått tidligere mage for hvert svangerskap.
Var ikke oppblåst under hele tatt med nr 1, ikke noe særlig med nr 2 heller. Mens de 2 siste, ohlala!!
Livmoren har jo fått trent seg noen ganger, så den har kommet frem raskt, og denne gangen var den over symfysen før jeg var 8 fullgåtte. Hjelp

Fått tidligere mage for hvert svangerskap.
Var ikke oppblåst under hele tatt med nr 1, ikke noe særlig med nr 2 heller. Mens de 2 siste, ohlala!!
Livmoren har jo fått trent seg noen ganger, så den har kommet frem raskt, og denne gangen var den over symfysen før jeg var 8 fullgåtte. Hjelp

Hadde du vært på tul?

Fikk dere fortere mage i svangerskap nr 2+ enn med førstemann?
Ja. Er veldig oppblåst da, så kan være det, men ser ut som at jeg er 5 måneder på vei. (Var forsåvidt veldig liten forrige svangerskap og når jeg var 9 måneder, var jeg like stor som venninnen min som var 5 måneder.) Så er vell kanskje ikke så stor. :P

Fikk ikke mage tidlig med nr.2, men nr 3 derimot :p
Sliter med å skjule det, og mange tenker sikkert at jeg har lagt på meg i det siste :p

Jeg har fått tidligere og tidligere mage for hvert svangerskap. Venter nå nummer 4. Tror livmoren utvider seg raskere fordi den har gjort det før, eller noe slikt.

Jeg skal ha nr. 2, og jeg har litt mage (syns jeg selv). Men folk har spurt meg om jeg er gravid igjen, omtrent helt siden jeg fikk første :P Magen rakk aldri å komme seg helt, med andre ord. Så jeg er vant til å skjule den litt sånn uansett.

Fikk ikke mage tidlig med nr.2, men nr 3 derimot :p
Sliter med å skjule det, og mange tenker sikkert at jeg har lagt på meg i det siste :p

Bare morsomt at folk kan gå litt å lure :) ingen tar skade av det

Veldig spennende da om det er flere. Om vi får flere må vi flytte til et sted vi kan få mer hjelp av familie, gitt.
Det skulle jeg gjerne ha gjort også isåfall:joyful:
Men det er dessverre ikke et alternativ for oss pga datteren til samboeren min. Da må vi isåfall flytte fra henne, og det blir 2,5 time unna, det er ikke aktuelt. Foreldrene til samboeren min er ikke akkurat «grandparents of the year», alderen er jo heller ikke på dems side lenger... vi krysser fingrene for en, og kun en, frisk liten spire:Heartpink

Fick min första för 2 år sedan, är nu gravid med nr 2 och 3 [emoji14] i uke 9 och babymagen har inte kommit ännu. Men är uppblåst och har trög mage.. Känns som allt av tarmar är ovanför naveln [emoji23]

Vittig å se på blikkene, ser at de titter ned men spør ikke :p

Gud ja! Men til meg har de gått å tittet siden i fjor, men nå har de kanskje gitt opp :p fint at de ikke spør :D jeg har ofte gjetter det på andre men det er deres glede å få fortelle selv når og hvordan de vil.

Er bare 6+5 så synes ikke det ser ut som magen kommer enda, men regner med jeg blir større fortere denne gangen, men time will show... tar ferie ifra uke 9-13 så får tid å gjemme meg de siste ukene før magiske grensen å si noe høyt, skulle nesten trodd det var planlagt;)

Oh yes! Nå har jeg 10 kg mer denne gang, men følte det så ut som jeg var 3 mnd på vei fra uke 4. Tror flere har gjettet det til seg uten at de har turt å si noe endaz

Back
Topp