dere som har flere barn.....

guttemammaen

Forelsket i forumet
går det virkelig ann å ha ulik mage fra gang til gang når enn går gravid? Jeg får hele tiden høre at denne gangen blir det jente ( har to gutter fra før) fordi magen er annerledes....selv syns jeg de er veldig like. Har bare mage fremme, som er helt oval, og har ikke mistet midjen....noe jeg mener å ha hørt er guttemage. Egentlig forstår jeg ikke at kjønnet kan bestemme hvordan magen skal se ut[8|].....hva mener dere? Har dere hatt ulik mage eller lik mage? Ble det samme eller motsatt kjønn?

fra gammelt av var det jo gjerne formen de gjetta kjønn utifra men ei venninne av meg har to jenter å hun hadde forskjellig mage med de to å...

tror det går like mye på hvordan lille ligger inni der jeg...

ORIGINAL: sander&sabinemamma79

tror det går like mye på hvordan lille ligger inni der jeg...

Det tror jeg også..

Har litt forskjellig mage denne gang fra forrige gang, men så er jo unger forskjellige også, da[8|]

ORIGINAL: bambimamma

heisann ,
jeg hadde ulik mage med mine 2 og det ble gutt å jente. Var så stor forskjell og jeg "viste" at det måte bli en jente!

hvordan var de forskjellig da? Hadde du typisk guttemage som heter å være spiss, og rund jentemage, som vises fra alle kanter? Eller var den forskjellig i fra siden?

det eneste som jeg selv ser er forskjellig er at med guttene pekte den rett ned....den gikk liksom gradvis nedover sett i et speil fra siden.....denne gangen går magen mer rett ut, og jeg syns den dermed ser litt høyere ut[:)]

det der med mage figuren er bare myter..
noen ganger stemmer det, andre ikke.

å alle folk skal jo bestandig mene noe om deg, om du er gravid eller om barna dine etc[8D]

ORIGINAL: ~Lisbeth83~

det der med mage figuren er bare myter..
noen ganger stemmer det, andre ikke.

å alle folk skal jo bestandig mene noe om deg, om du er gravid eller om barna dine etc[8D]

Ja det har du helt rett i.....og jeg er i grunn litt lei av alle disse meningene...de troro til og med at de skal bestemme navn, men der tar de ganske så feil[:D]

Hos meg var det stor forskjell på magene. Med jentene var magen rund og med Jørgen mye mere spiss[:D][:D][:D]

Back
Topp