Dere som har flere barn...

Nr 1 låg seg med hovudet ned ... Nr 2 satt i sete/tverrleie .. til veke 37, då vart ho snudd -utvendig ..
Begge to starta med vondt intense mensensmerter framme over symfen ..... Begge to starta i 5 tida på morningen ... Begge to er fødd på ein tirsdag.....på samme fødestue ... Begge to kom på overtid ...
Med nr 1 gjekk da ca 25 timar frå desse smertene begynna te ho var ute.. og med nr 2 gjekk da ca 5 timar frå dei samme smertene begynna te ho var ute .... Vatnet vart tatt på sjukehuset på begge 2 ....
Med nr 1 hadde eg epidural og lystgass .... med nr 2 hadde eg berre lystgass ....

Første startet med vannavgang, 26 timer etterpå var han ute..

Nr2 startet med rier, vannet måtte de tilslutt ta, han var ute 12 timer etter første rie.

Begge starta med rier, vannet gikk på sykehuset med første, ble tatt på andre. 

Begynte likt med rier.
Merket ikke slimproppen med nr 2
Vannet måtte taes på nr 1, men vannet gikk av seg selv i det baby nr 2 poppa ut på føden, hadde lite fostervann så var usikker på om det var det som kom, men det var det. han kom ganske fort.

fra jeg kom inn på føden med nr 1 tok det 8 timer før hun var ute.
med nr 2 tok det 3 timer. men riene var grusomt mye værre og mer inntense.

Alle fødselen var ganske like egentlig.

Vannet gikk med hun første etter at jeg ble strippet

vannet ble tatt under fødselen med nr 2

vannet gikk av seg selv med nr 3.

Alle 3 var utrolig like og intense og vonde, men selve fødingen ble 3 forskjellige utfall

Nr1 hks     50 timers fødsel
Nr2 vakum  25 timers
nr 3 vanlig  12 timer

startet likt, men var igrunn veldig forskjellig etter det..

Ble satt igang med begge. Helt like fødsler, den første tok 3timer og den andre 2 timer fra de tok vannet. Kjente ikke noe frem til de tok vannet på 4cm..

Back
Topp