Dere som har flere barn

"Paba" (pappa) og "heeei" da hu var 8-9 mnd [:)]
Hu begynte veeeldig tidlig å snakke hu storesøster, og var veeeeldig treg rent fysisk sett [:)]

Satt faktisk å sjekket i de eldstes "min første bok" tidligere i dag.[:D] 
Har ei jente og en gutt fra før. Såg at jenta var ca en mnd tidligere ute med alt uten om å gå da.
Hun sa mamma da hun var 6 mnd, pappa da hun var 7 mnd, hei da hun var 7 1/2 mnd. Kom veldig mange nye ord fra 7mnd til 1år :)

Pappan til lillegutt mener han har hørt lillegutt si mamma, men tror ikke det er bevisst.. syns det er for tidlig til at det skal være sansynlig..[;)]

Det blir iallefall en artig tid framover, er jo så masse han gjør for første gang nå[:D]

storesøster var veldig tidlig ute med praten,snakket rent to måneder før hun fyllte to[;)]
men første ordet va "maaa-ma" når hun var 8mndr[:D]

Å som jeg gleder meg[:D]
Og ikke minst, det skal bli litt godt når de kan fortelle hva som plager, eller hva de har lysst på..osv[;)]

ORIGINAL: lillebøllefrø

Satt faktisk å sjekket i de eldstes "min første bok" tidligere i dag.[:D] 
Har ei jente og en gutt fra før. Såg at jenta var ca en mnd tidligere ute med alt uten om å gå da.
Hun sa mamma da hun var 6 mnd, pappa da hun var 7 mnd, hei da hun var 7 1/2 mnd. Kom veldig mange nye ord fra 7mnd til 1år :)

Pappan til lillegutt mener han har hørt lillegutt si mamma, men tror ikke det er bevisst.. syns det er for tidlig til at det skal være sansynlig..[;)]

Det blir iallefall en artig tid framover, er jo så masse han gjør for første gang nå[:D]

Var tidlig ute hun da[:)]
Så utrolig gøy det skal bli når minsten begynner å snakke litt[:D]

Første ordet kom da hun var ca 9 mnd. [:)]

Gutta sa mamma da de var 8mnd, og jenta sa pappa da hun var 8mnd

Eldste sa mamma når han var ca7 mnd og mellomste sa mamma når han var mellom 8 og 9 mnd....
her sier snuppa både mamma og paba men ikke bevist,men gleder meg til hun begynner[:)]

Back
Topp