Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Absolutt ikke like ivrig denne gangen, er mye mer på han denne runden, siden vi har en på 2 fra før, som også skal ha sitt. Siden jeg er såpass kvalm som jeg er, så prøver jeg å fokusere på å være mamma, mer enn husarbeid, de timene mini er våken og hjemme.Når jeg var gravid første gang, så var jeg dronninga på verket og min samboer var veldig ivrig. Nå virker han ikke like ivrig (veldig glad selvsagt, men ja). kan være det ikke har gått helt inn på han enda. Hvordan er det hos dere?
akkurat som meg det der. Vi har jo ei på 8 mnd så mye av tiden går der. Jeg er ekstremt trøtt så prioriterer henne fremfor andre ting som husarbeid nå.Absolutt ikke like ivrig denne gangen, er mye mer på han denne runden, siden vi har en på 2 fra før, som også skal ha sitt. Siden jeg er såpass kvalm som jeg er, så prøver jeg å fokusere på å være mamma, mer enn husarbeid, de timene mini er våken og hjemme.
Også spørs det om det har skikkelig gått opp for samboeren at det ser ut som det blir en til, og han ser mange av de negative sidene med en til... Men samtidig gleder han seg jo!
Ikke snakket like mye om graviditeten som første gang da, men så er jeg bare 7+0 i dag, så det er jo lenge igjen.
ååh så fantastisk å høre. for en mann du har men syns vi trenger litt ekstra jeg da, som går gravide i nesten 10 mndHer er far like ivrig, og hensynsfull som første. Tidvis litt mer hensynsfull. Som han sa selv "nå vet jeg bedre hva du går igjennom, og vet mer hva som kan hjelpe". Det tok jo nesten to år før vi ble gravid nå, og far har vært den som har vært mest ivrig etter barn nummer to. (ikke at jeg ikke er det altså, men dere skjønner ) så det at det tok så lang tid gjør at han bekymrer seg litt ekstra og strekker seg ekstra for å bidra
Vi bygger et helt nytt menneske. Fortjener litt kredsååh så fantastisk å høre. for en mann du har men syns vi trenger litt ekstra jeg da, som går gravide i nesten 10 mnd
Far er nok like inkludert som sist gang, vet han er glad, men han tenker nok ikke på deg på samme måte som meg. Men er veldig hjelpsom og tar seg mye av sønnen vår og gjør det meste her i huset så jeg får slappet mye av (formen min er veldig dårlig for tiden)
Men han er lite interessert i å snakke om graviditeten eller planlegge rundt det, er jo en evighet til for han sin del