Dere som har fler barn..

NMT

Elsker forumet
Hvordan var deres graviditeter..
Kvalme osv... Fikk dere da gutt eller jente?

Har bestandig hørt at hvis du er kvalm og kaster opp så får du jente... Men det er vel ikke alltid det stemmer..

jeg fikk gutt og kastet mye opp og var kjempe kvalm... stemmer ikke med meg :)

Er vel bare tilfeldigheter allikevel..

Har 2 gutter fra før av og var ikke kvalm med de.. Spennende å se hva det blir denne gangen.. "Håper" på ei jente denne gangen da. Legger ikke skjul på det. Men uansett så er en gutt og hjertelig velkommen.. Kjønn er ikke så viktig egentlig.

var ikke kvalm sist og fikk en gutt. Er ikke kvalm denne gangen heller

Var kvalm i de 3 første mnd forje gang og fikk jente nå er jeg ikke kvalm og tror jeg får en gutt [:)]

jeg var litt kvalm med nr.1, fikk jente, nesten ikke kvalm med nr2. fikk jente... jeg tror ikke på den teorien der i det hele tatt hehehe

Jeg var ikke kvalm i det hele tatt med gutten min, ante ikke jeg var gravid før i uke q15 engang[8D] Men denne gangen er jeg suuuper kvalm og spyr av alt, og er slapp og trøtt og i elendig form, så blir spennende å se hva som kommer ut[:D]

jeg har en gutt fra før[:)]
og med han var jeg kvalm ganske lenge.
hadde også bekkenløsning.
men ellers et fint sv.skap[:D]

Var kjempekvalm sist, gikk ned masse,klarte ikke spise og følte meg helt hjelpesløs. Da ble det gutt...

Mange myter om svangerskap som ikke stemmer. Dette er en av de [;)]

Jeg var ikke kvalm i sist svangerskap og fikk jente.

ORIGINAL: *eim*

jeg har en jente fra før, og under dette svangerskapet var jeg ikke kvalm i hele tatt[:)]

Back
Topp