Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var supernanny on tour mef Jo Frost.. hun reiser rundt og hjelper familierHar ikke FEM, hva handlet det om mer konkret? Ble nyssgjerrig.
Da er jeg egentlig glad jeg ikke så det. Jeg blir så dårlig av sånt. Fatter liksom ikke hvordan noen kan gjøre sånt mot små barn...Det var supernanny on tour mef Jo Frost.. hun reiser rundt og hjelper familierMen denne episoden var fryktelig
da de fikk på skjult kamera at far (og mor gjorde ikke noe med det) straffet barna med å slå de med belte
![]()
Tok de med inn på rommet og slo av lyset og lukket døra
I dette tilfellet var det sønnen deres på 9 år som ble slått og han lå etter i utviklingen både språklig og læring
Han hadde vist et syndrom som de sa, men husker ikke.. uansett, det var fryktelig å se på
![]()
Hadde ikke sett det om jeg hadde vist det! Jeg ble sjokka, dårlig og lei meg! Og håper hun Jo anmeldte det!!Da er jeg egentlig glad jeg ikke så det. Jeg blir så dårlig av sånt. Fatter liksom ikke hvordan noen kan gjøre sånt mot små barn...
Herremin? Og dette sender de på tv... :-(Det var supernanny on tour mef Jo Frost.. hun reiser rundt og hjelper familierMen denne episoden var fryktelig
da de fikk på skjult kamera at far (og mor gjorde ikke noe med det) straffet barna med å slå de med belte
![]()
Tok de med inn på rommet og slo av lyset og lukket døra
I dette tilfellet var det sønnen deres på 9 år som ble slått og han lå etter i utviklingen både språklig og læring
Han hadde vist et syndrom som de sa, men husker ikke.. uansett, det var fryktelig å se på
![]()
Jepp, var et klipp på slutten bare.. Hun advarte seerne før de sendte det... Men man så ikle fysisk hva han gjorde, men at han tok av beltet og gikk opp trappa og ba sønnen gå på rommet viste de... Og at sønnen gråt og ropte.. Moren lå på sofaen og tok teppet over hodetHerremin? Og dette sender de på tv... :-(
Åh, jeg får vondt i mammahjertet :-( Hvordan klarer man å gjøre slikt!Jepp, var et klipp på slutten bare.. Hun advarte seerne før de sendte det... Men man så ikle fysisk hva han gjorde, men at han tok av beltet og gikk opp trappa og ba sønnen gå på rommet viste de... Og at sønnen gråt og ropte.. Moren lå på sofaen og tok teppet over hodet![]()
Og i tillegg hadde sønnen en haug med diagnoser og var ikke helt som alle andre barn.Jepp, var et klipp på slutten bare.. Hun advarte seerne før de sendte det... Men man så ikle fysisk hva han gjorde, men at han tok av beltet og gikk opp trappa og ba sønnen gå på rommet viste de... Og at sønnen gråt og ropte.. Moren lå på sofaen og tok teppet over hodet![]()
Det vil jeg tro også og ikke minst håper de ikke gjør!Og i tillegg hadde sønnen en haug med diagnoser og var ikke helt som alle andre barn.
Vil tippe de barna ikke bor hjemme med sine foreldre nå.