Dere som har født...

Pondus

Elsker forumet
Hei alle sammen.

Jeg lurer litt på om det er noen her som har hatt planlagt ks og hvordan det var. Jeg skal ha det denne gangen, med Nicholas ble det haste ks og da lå jeg i full narkose så jeg merket ingenting. Begynner litt allerede nå å tenke på det, så hvis noen har opplevd det hadde jeg satt stor pris på om dere kan dele opplevlsen sammen med meg.

Heia[:D]
Jeg hadde ikke planlagt keisersnitt men var våken under hele inngrepet. For meg var det en fin opplevelse og helt rar. Da jeg ble trillet inn fikk jeg to små glass jeg måtte drikke (tror det var beroligene) også la de meg på bordet og satte spinal (ikke vondt) Da de begynte kjente jeg at de holdt på men det var sånn kiling og langt i fra vondt. Det var over fortere enn jeg trodde. det kjedelige er at du får se barnet også går de ut med dem og du blir sydd igjen og trillet på overvåkning. Der fikk jeg datteren min da jeg spurte om de kunne hente henne. Det er ingenting å grue seg til jeg har kun positive opplevelser fra det. (jeg var på ullevål)
Lykke til[:)]

Takk for svaret. Jeg var på ullevål jeg også, men mine erfaringer er dessverre ikke så positive. Får vel bare håpe at ting går bedre denne gangen.

Heia[:D]
Ullevål i seg selv har jeg IKKE positive tanker om, men selve inngrepet har jeg ikke noe negativt å si om. det er tida etterpå jeg ikke kan fordra den plassen.

hello[:D] Lillesøs fikk en datter en uke siden m ks. den va planlagt pga at ungen lo i seterleie... Ho faktisk sa at ho ble deppa etterpå. først så hadde ho så ond at ho klarte ikke å reise sæ første dagan, og til og med klarte ikke å ta dattra si opp fra senga selv, men måtte ringe etter hjelp hver gang. så, så ho de andre som hadde født m normalt, hele tiden, dem sprudla av glede og gikk rund om ring , satt og kosa sæ m babyen, men ho va så sliten etter ks og hadde så ond at det va vankelig der og da å glede sæ, for å være mor... og nu har ho d enda ond og har skikkelige blødninger og føler så feik. prøver å trøste ho veldig, men d va hennes første gang, så kankje va forventninga litt andre, enn ka d ble i virkeligheten. det er nok ikke så smertefritt og lett en man kan tro.

Back
Topp