Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ganske så bra Litt sliten med en 1,5åring som er småsyk og en nyfødt hjemme nå. Mannen er heldigvis hjemme også. Veldig glad for at jeg er ferdig med graviditeten og at ammingen begynner å komme på plass.Hvordan går det med dere egentlig? Hvordan er livet etter fødsel og med en liten baby? Går det greit, er det overveldende, fint, vanskelig, fantastisk, litt fælt eller alt på en gang?
Så godt å høre! Ja, det skjønner jeg godt. Det er en stor lettelseGanske så bra Litt sliten med en 1,5åring som er småsyk og en nyfødt hjemme nå. Mannen er heldigvis hjemme også. Veldig glad for at jeg er ferdig med graviditeten og at ammingen begynner å komme på plass.
Med deg da?
Ja, gulsott kan være skremmende - bare vit at det er veldig vanlig og veldig lite farlig her i Norge, så lenge det blir oppdaget Begge mine barn har hatt det.Sniker fra oktober, dvs nå hører jeg vel hjemme her i september-gruppen. Hadde termin 01.10.20, men fødte etter spontan vannavgang 06.09.20. Nå ligger jeg på barselavdelingen med lillegull, som ennå ikke har fått navn. Det er både herlig og litt overveldende. Vi var ikke helt klare, men det går bra med den lille gutten. Har vært litt stresset i natt fordi han kanskje hadde gulsott, men fikk nettopp beskjed om at han er innenfor grensen. Håper vi får dreisen på ammingen etter hvert og gleder oss til å komme hjem til pappa, selv om det er godt å bli ivaretatt på sykehuset enn så lenge!
Hææ går det an? Her ammes det konstant på kvelden, så rundt 01, 03, 04:30, 06,30 ekstremt sulten frøken og dårlig lagringsplass i dette matfatet så blir hyppig amming. Men! Hadde hjemmebesøk i dag pg frøkna har lagt greit på seg, bare noen gram unna fødselsvekten sin på en uke og det var jordmor og jeg veldig fornøyd med.Vi nyter vår deilige lille gutt hjemme, han er to uker i morgen Han sover og spiser og er bare så bedagelig. Når han er våken, så liker han å ligge i armkroken og bare kikke på oss, og han liker å kose på brystet. Om natten dier han rundt midnatt, så rundt 4/5, og deretter våkner han rundt 9 for mat og stell. I går hadde vi fotograf her hjemme og hun sa at han var usedvanlig rolig Så her er det bare kos