Dere som har født

Pressriene var verst ved begge fødslene.
 
Med første var riene det aller verste , men pressingen var en `lettelse `:D
Med andre var riene helt `ok` men pressingen helt forferdelig :hungover:
Med tredje så var riene veldig vonde og pressingen en `lettlelse` igjen :joyful:
Har ikke hatt noe smertelindrende .
 
Intensiteten med de to første. 1 time fødsel med begge.
Med nr 3 var det vel sjokket når jeg skjønte at jeg ikke kom til å rekke frem og at vi måtte ta imot selv. Smerter rakk ikke å tenke så mye på. Heldigvis gikk alt bra :)
 
Pressriene var verst, hadde dem i en time med nr 1 før jeg ble klippet og hun kom ut.

Med nr 2 presset jeg et kvarter før hun kom, det var mer overkommelig.
 
Da de undersøkte meg etter å ventet, når de oppdaget at jeg hadde 6 cm åpning så fikk de litt hastverk. Synes pressriene var værst jeg. Er jo 8 år siden nå da men [emoji28]
 
Det verste var de pressriene jeg ikke fikk lov å presse på...
 
Jeg går mot strømmen og synes pressingen/pressriene er helt klart verst. Riesmertene som jo bare er smerter klarer jeg fint takle. Men de smertene som kommer med vevsødeleggelsen når barnet skal ut, helt grusomt og mister helt kontrollen over meg selv.

Jeg blir med motstrøms og signerer denne. Akkurat sånn jeg også følte det. [emoji85][emoji15]
 
Grudde meg så fælt til den bedøvelsessprayen de bruker før de syr siden jeg hadde hørt at den svei sånn, så for meg var den verst, selv om det ikke var vondt i det hele tatt :hilarious: utrolig hva psyken kan gjøre
 
Back
Topp