Dere som har født

Nei ikke noe mer enn vanlig, men så ble jeg satt igang da. Men merket ikke noe stor forandring i bevegelse på de to første barna heller...
 
Kan faktisk ikke huske om det var noe forskjell :)
 
Merka ikkje noko forskjell nei [emoji4]
 
Jeg syntes det virket som mini jobbet seg nedover... altså mer aktiv, men det kan være innbildning også [emoji23]
 
Jeg leste et sted(husker dessverre ikke hvor) men skrevet det ned i notatboka. Men at ofte før fødsel så blir babyen litt roligere(kan være en dag eller timer), og de trur det er fordi h*n sparer på energi rett før aktiv fødsel. Vet ikke om dette stemmer, men spennende å se om det stemmer.
 
Mindre aktiv. Men hadde også mindre fostervann, vet dog ikke om det har noen betydning.
 
Merket ingen forskjell [emoji4]
 
Jeg leste et sted(husker dessverre ikke hvor) men skrevet det ned i notatboka. Men at ofte før fødsel så blir babyen litt roligere(kan være en dag eller timer), og de trur det er fordi h*n sparer på energi rett før aktiv fødsel. Vet ikke om dette stemmer, men spennende å se om det stemmer.
I dag har min bebis vært litt mindre aktiv enn vanlig. 39+2. Håper det betyr snart fødsel for meg [emoji87][emoji4] Veldig klar nå [emoji106]
 
I dag har min bebis vært litt mindre aktiv enn vanlig. 39+2. Håper det betyr snart fødsel for meg [emoji87][emoji4] Veldig klar nå [emoji106]

Krysser fingrene for deg Og masse lykke til[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Har også hørt at baby blir roligere før fødsel, men nå blir jeg litt spent - i ettermiddag har det vært mye mer action enn vanlig og jeg som nesten ikke har hatt kynnere en gang syns det strammer seg litt med jevne / ujevne mellomrom [emoji85]
 
Han var ekstra aktiv de siste 2 timene før vannet gikk!
 
I dag har min bebis vært litt mindre aktiv enn vanlig. 39+2. Håper det betyr snart fødsel for meg [emoji87][emoji4] Veldig klar nå [emoji106]
Det tok 5 dager, så at babyen er roligere dagen eller timer før fødsel stemte ikke hos meg [emoji85][emoji1]
 
Min var mindre aktiv natten og morgenen før fødselen startet. Det kan ha vært tilfeldig, hun pleide å ha noen roligere dager. Men jeg ble så bekymret at jeg drakk et glass saft og la meg ned for å telle bevegelser. Første rie kom omtrent akkurat da jeg talte bevegelse nr. 7.
 
Back
Topp