Dere som har født;

Anin

Elsker forumet
Himmelbarn
Hva har dere på småtassene når dere skal ut av huset? Inn og ut sv bil/i vogna osv? Og hvor lenge brukte/bruker dere lue på de små innendørs? :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vanlige klær også en strikkajakke over + lue :) fester han i setet sitt med sælan sin også har vi et pledd over han om nødvendig :) lue inne har ikke vi hatt bruk for siden første dagen for da var det så himla kaldt hjemme etter tre dager borte :p :)

I vogna er det helseteppe i bunn, helseteppe på baby også dyne over der igjen, og lue på hodet, ellers bare vanlige klær (body+bukse) :) var varmt og godt nok første turen vår i alle fall :)

I vogna bruker jeg egentlig bare dyna over han siden han er så varm av seg :) Men han har på seg body, bukse, genser, jakke og lue :) Evt strømpebukse, hvis det regner eller er kaldt :) Lue inne har vi aldri brukt, det fikk han heller ikke på sykehuset så da har jeg ikke tenkt noe på det :P

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Bruker strikkajakke og lue..tar på både strømpebukse og bukse som regel...teppe over i bilstolen, i vogna bruke vi teppe og dyne, hu er alltid god og varm når vi kommer inn igjen:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile

Bruker har på en heldress i flees eller ull over body og bukse. Også lue, votter og lester. Så tepper over der, alt etter temperaturen :) Lue brukte vi bare de første timene på sykehuset, så tok jordmor den av å sa at det ikke var nødvendig :) Tar på han lue om jeg setter opp døra og lufter eller slik at det blir trekk :)

Både i bil og vogn: en ulldress og ullsokker utenpå vanlig bukse og body. I tillegg til lue. I bilstol: ullteppe. I vogn: dyne og teppe.

Innendørs hadde vi bare lue på de første timene.

Vi har på en hel "dress" i mykt behagelig materiale, lue og små strikka sokker.
Så har vi helseteppe over når vi kjører bil.
Når vi er ute med vognen ligger hun på saueskinn og vi har dyne over henne.
Hun har da samme dressen på seg.

Vi har body, strømpebukse, god jakke, lue og er pledd i bilstolen. Har ennå ikke vært ute med henne i vogn pga bekkenet mitt.

Back
Topp