Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vanlige klær også en strikkajakke over + lue fester han i setet sitt med sælan sin også har vi et pledd over han om nødvendig lue inne har ikke vi hatt bruk for siden første dagen for da var det så himla kaldt hjemme etter tre dager borte
I vogna er det helseteppe i bunn, helseteppe på baby også dyne over der igjen, og lue på hodet, ellers bare vanlige klær (body+bukse) var varmt og godt nok første turen vår i alle fall
I vogna bruker jeg egentlig bare dyna over han siden han er så varm av seg Men han har på seg body, bukse, genser, jakke og lue Evt strømpebukse, hvis det regner eller er kaldt Lue inne har vi aldri brukt, det fikk han heller ikke på sykehuset så da har jeg ikke tenkt noe på det
Bruker strikkajakke og lue..tar på både strømpebukse og bukse som regel...teppe over i bilstolen, i vogna bruke vi teppe og dyne, hu er alltid god og varm når vi kommer inn igjen
Bruker har på en heldress i flees eller ull over body og bukse. Også lue, votter og lester. Så tepper over der, alt etter temperaturen Lue brukte vi bare de første timene på sykehuset, så tok jordmor den av å sa at det ikke var nødvendig Tar på han lue om jeg setter opp døra og lufter eller slik at det blir trekk
Vi har på en hel "dress" i mykt behagelig materiale, lue og små strikka sokker.
Så har vi helseteppe over når vi kjører bil.
Når vi er ute med vognen ligger hun på saueskinn og vi har dyne over henne.
Hun har da samme dressen på seg.