Har dere lyst til å fortelle litt om den nye hverdagen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herlig å lese- håper at det blir sånn her også selv om jeg fryktet voldsom sjalusi her i gården.Helt fantastisk rett og slett. Lillesøster er en drøm, og storesøster er overlykkelig og kjempe stolt! Så det går rett slett over all forventing.
Største jenta hadde kolikk og var enormt urolig fra ho kom ut, så hjelper mye at lillesøster er ei rolig lita jente, ho er ei uke i dag, så håper deg fortsetter sånn som dette fremover
Du har en fantastisk tid i møte!Koselig å lese, dere Jeg gleder helt vilt til dagen "min" kommer også
Åj, fikk dere lov til å dra hjem etter så kort tid? Er det vanligere å ha ettertier med nr 2, og 3?Vi drog hjem 6 tim etter fødsel, slapper mer av hjemme en på barsel. Nå er han 2 dager gammel og vi storkoser oss.
Var på legekontroll på føden nå på morgenen og alt er bare fint med lillemann. Jeg har hatt mye vonde etterrier, husk dere som skal ga nr 2 el 3 å kjøpe inn naproxen og paracet da det gir god smertelindring. Nå er det blitt bedre og.
Dagen og natten går i å gi pupp... Vi jobber hardt for å få igang ammingen.
Storesøskene er kjempestolte og er like forelsket i våres nye familiemedlem som meg.
Dere som ikke har født kan glede dere!!
Ja, alt var fint med oss, ingen komplikasjoner etter fødselen. Legen sa det var helt greit bare vi kom tilbake idag. Dette er min nr 3 så jeg har litt erfaring m amming og første tiden og det hadde sikkert innvirkning i at vi fikk dra hjem så tidlig. Jeg syns det var deilig å sove i egen seng.Åj, fikk dere lov til å dra hjem etter så kort tid? Er det vanligere å ha ettertier med nr 2, og 3?
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, det må ha vært deilig å bare kunne dra rett hjem Jeg visste faktisk ikke noe om det med etterrier.. Syntes det er merkelig at ikke jordmor har informert meg om dette!? Jeg hadde heller ikke noe slikt med nr 1. Håper jeg slipper denne gangen også..:-/Ja, alt var fint med oss, ingen komplikasjoner etter fødselen. Legen sa det var helt greit bare vi kom tilbake idag. Dette er min nr 3 så jeg har litt erfaring m amming og første tiden og det hadde sikkert innvirkning i at vi fikk dra hjem så tidlig. Jeg syns det var deilig å sove i egen seng.
Jeg hadde ingen etterrier m nr 1, men ordentlige rier m nr 2 og 3. Verre en fødselen faktisk og det er litt stressende ettersom man får dem når man legger babyn til brystet. Vet at det er mer vanligt etter barn nr 2 og 3. syns paracet og naproxen hjelper veldig..
Fikk en sjokk etter nr 2. Man skal liksom være ferdig m rier når babyn kommet ut. Tenker det er lurt å kjøpe inn litt smertestillende. Hadde bare paracet hjemme på søndag da jeg helt fortrenget dette m etterrier. Naproxen hjelper heldigvis og går bra at bruke man ammerJa, det må ha vært deilig å bare kunne dra rett hjem Jeg visste faktisk ikke noe om det med etterrier.. Syntes det er merkelig at ikke jordmor har informert meg om dette!? Jeg hadde heller ikke noe slikt med nr 1. Håper jeg slipper denne gangen også..:-/
Takk for at du har forberedt meg Drar på apoteket imorgen!!Fikk en sjokk etter nr 2. Man skal liksom være ferdig m rier når babyn kommet ut. Tenker det er lurt å kjøpe inn litt smertestillende. Hadde bare paracet hjemme på søndag da jeg helt fortrenget dette m etterrier. Naproxen hjelper heldigvis og går bra at bruke man ammer
Håper du slipper men bedre å vare forberedt. lykke til med fødsel!!Takk for at du har forberedt meg Drar på apoteket imorgen!!