Dere som har født...

Kåbbåi

Glad i forumet
*MIA*
...hvordan startet fødselen/fødslene?

Her startet første fødsel med vannavgang og andre fødsel med rier.

Lurer på hvordan det starter denne gangen.

Fødselen startet med vannavgang her også.. Så kom riene med en gang.. Men det tok 36 timer fra vannet gikk til ungen var ute.. Håper på mye kortere fødsel denne gangen. :-)

Første med rier og andre med vannavgang, så drypp etter 24 timer da det ikke skjedde noe mer

Slimproppen gikk og da begynte riene med det samme :)

Begynte med rier med nr 1.
spent på hvordan nr 2 blir :-)
Tok vel 40 timer fra riene startet til storebror var ute, så håper på noen timer mindre denne gang :-P spesielt siden de kom med 5min mellomrom med en gang

Ble igangsatt, da ungen ikke hadde planer om å komme ut:p, så vet ikke hvordan det ville starta på naturlig måte.. Men fikk ihvertfall rier først, og de tok vannet mitt for å prøve å få fortgang på sykhuset..
Spent på hvordan det starter denne gangen da:).. Håper det starter av seg selv ihvertfall:D

Startet med rier.
Under 20 timer fra jeg lurte på om noe kanskje var på gang til førstemann var ute.
Under 12 timer fra jeg lurte på om noe kanskje var på gang til andremann var ute.

Vannet gikk "aldri", så det ble tatt når jeg hadde 7cm åpning fikk jeg beskjed om.

Med første ble det ks pga hellp, så aner ikke hvordan den hadde blitt ;) Nr 2 starta med vannavgang, ingen rier på 12 timer, igangsetting og vakuum 39,5 timer senere :p Håper på en kortere fødsel denne gang.

Slimproppen gikk etter en del mensmurringer, og bare timer senere startet riene :-) så tok det ca 14 timer før snuppa var ute.

Ble igangsatt :-) de tok vannet etter et par timer og da startet riene med et pang og fortsatte konstant til storesøster var ute 6 timer senere :-P blir mest sansynlig igangsatt denne gang og, men håper å slippe unna de intense konstante riene denne gangen :-/ :-)

Vannavgang!

Ble dessverre igangsatt, håper på naturlig start på fødselen denne gangen -etter uke 34 bare ;) nå i uke 30 når de måtte stoppe det startet det med rier, håper på noe sånt om noen uker igjen :)

Begge fødslene ble igangsatt med tabletter, og startet etterhvert med rier. Første gang gikk ikke vannet før pressriene begynte, andre gang gikk vannet til tvilling1 kort tid etter riene startet. (tvilling 2 ble født i fostersekken, så der gikk vannet aldri)

Her var det vannavgang og etterhvert effektive rier med nummer 1 og maserier over flere dager før effektive rier med nummer to. ( men gikk kun 2 timer da det først gikk i gang..) litt spent nå for jordmor sier det er vanlig med mange falske alarmer og maserier med nummer 3..

Back
Topp