Dere som har født...

Tutta

Elsker forumet
Hvordan går det? Hvor gamle er babyene nå og hvordan er den nye hverdagen, amming osv??

Snuppa her er 6 dager, elsker denne babytida. Hun henger en del i puppen når hun er våken, hvertfall kveldstid. Har begynt med smokk ellers bruker hun bare meg. Får liksom såvidt gått på do... Hittil har hun vært våken halve natta/amming og sovet bedre økter på dagen, men i går snudde det litt så hadde ei brukbar natt. Hurra!
 
Her er lillegutt 19 dager - tiden flyr!! Dagene går i ett altså. Vært igjennom brystbetennelse allerede, men nå er ammingen tilbake til normalen og går fint. Her er det soving på dagen, også våkner han skikkelig til og vil bare kose i ti-tiden på kvelden…. ikke helt med på verdens døgnrytme enda. Hater å ligge alene gjør han og, vil helst bare ligge på mamma og pappa hele tiden ;)

Slitsomt, men gud så kos. Hadde aldri trodd man kunne elske noen så høyt som dette :)
 
Mitt gull er 3 uker og 3 dager. Hadde gulsott så har vært litt slapp og sovet mye. Så måtte amme ofte i starten da hun ble så fort sliten og sovnet. Nå ammer jeg hver 3.-4.time hele døgnet. syns hun har vokst masse allerede :)
 
Her er jenta en uke i dag, synes tiden går for fort allerede. Hun er en rolig liten baby, sover dag og natt. Ammer to tre ganger om natta, sliter litt med å få inn rutinen. Når legger dere de små om kvelden? Her har det blitt ganske sent hver kveld. Ellers er det utrolig koselig med en liten i huset, foreløpig mindre gråting enn jeg hadde sett for meg:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her så er Espen 1 uke og 4 dager idag :) Her har vi ingen spesielle rutiner enda, nyter bare live som nybakt mamma <3 Han er oppe og spiser ca vær 3 time, så kjennes ut som at æ går på lånt energi :p hehe, men elsker det uansett :) han får flaske, pga problem med amminga..

Han er bare så nydelig <3
 
Lillegutt blir 2 uker imorra :) han er helt nydelig og jeg nyter å være nybakt mamma igjen :) han er relativt rolig, men vil helst være med/på meg hele tida ;) hehe, men herlig det også da :) han ammer litt sånn I etapper, har noen lengre søvnøkter på dagen for så å ta det skikkelig igjen med litt marathon-amming innimellom :) men går aldri lengre enn 3-4timer mellom ammingene uansett da.
 
Her går dt også i gode amme økter, gjerne med soving mellom for så å maraton-amme i noen timer, da sover hun bare på puppen men våkner og er urolig/vil spise mer hvis jeg tar henne bort. Rolig og harmonisk baby ❤️
 
Back
Topp