Dere som har født...

Mommy Bea

Betatt av forumet
Hvordan startet fødselen?
Når på døgnet?
Hadde dere noen tegn tidligere på døgnet før riene startet eller vannet gikk, eller startet det bare plutselig?

(Jeg prøver å motivere meg selv til å tenke at det kan skje når som helst, men har begynt å tvile på at fødselen kommer i gang av seg selv denne gangen :()

Lurer på det samme fordi jeg husker ikke hvordan det var før fødselen med mine to :P

Jeg tviler også på at fødselen vin starte av sg selv denne gangen :(

Prinsen ventes 06.08.13

Vannet gikk om morraen da jeg stod opp for å tisse:) Samme som med nr en:) hadde ingen forvarsel i det hele tatt.

Venter nr 3 4. August:)

04-tida: rosa utflod, og noe som kan minne om en liten slimpropp
13-tida: kynnerne begynte å oppføre seg annerledes :)

Ingen forvasel. Vaska hus, vaska klær, rydda og redebygging og en sexakt, alt dette før kl 14 på dagen. La meg for en kvil like før kl 14 å begynte da å kjenne små sammentrekninger som utviklet seg til rier :) lille ble født kl 14 dagen etter :)

* Lillesøster kom 26.juli, termin var 19.08 *
* Sladrer med Lillemirakel *

Ingen forvarsel bortsett fra at jeg faktisk sov veldig godt på natten. Kl 09.00 våknet jeg av et høyt knepp. Og hoppet ut av senga. Da fosset vannet ut over hele gulvet :p ringte føden og mannen som var på jobb. Inn på undersøkelse 10.30. Ble sendt hjem. Riene smalt til kl 15.00 og var helvetes vonde fra rie Nr 1!!! Gikk hjemme til kl 20.45,da orker jeg ikke mer. Ny sjekk på sykehuset kl 21.15. Hadde da bare 2 cm!!! Skulle egentlig bli sendt hem igjen, men på grunn av di intense smertene ble jeg lagt inn og fikk smertelindring. Alt tok laaaaaang tid og med litt komplikasjoner. Og vår første baby kom til verden kl 11.59 dagen etter. Nå blir det pks så da får det litt fortere :)

Med nr 1 og 2 startet det med rier bare. Med den nye prinsen fikk jeg blødning og 4 dager etterpå kom riene :)

Prinsen ventes 06.08.13

Ble satt igang. Men hadde jeg vært hjemme tror jeg ikke at jeg hadde forstått at det var rier. Var ikke vondt før etter vannet var tatt.

Back
Topp