Dere som har født...

Selma1986

Flørter med forumet
Hadde dere noe forvarsel?
Jeg er andregangs, men ikke noe annet enn stikninger nedentil... Ingen tegn på at det skjer noe snart!
Er nysgjerrig på om dere plutselig bare kjente rier, eller om dere har gått med plager eller modningsmerter en stund??

Første gang hadde jeg ingen forvarsel. Ingen plager, ingen ubehagelige kynnere. Bare litt følelse av nedpress. Trodde ikke jeg skulle føde i uke 37. Kom brått på med rier, etter litt ømhet i korsryggen samme dag.

Nå venter jeg spent, og lurer jo på det samme som deg. Har kynnere daglig, men det har jeg hatt lenge. Noe ømhet og stikninger nede har jeg også, men ikke så voldsomt.

Får man flere og tidligere forvarsler andre gang?

Ok.. Jeg trodde kanskje man skulle få det, men jeg har ikke noe annet enn de stikningene som sagt. Sliter med å gå pga de!! Første gangen trodde jeg aldri jeg skulle føde, men da gikk vannet på 3 dagen på overtid uten forvarsel.. Lurer fælt på hva som skjer nå. Har 6dager igjen til termin, men han er velkommen anytime :)

Første gang hadde jeg ingen forvarsel... Bare kjente nedpress. Denne gang har jeg hatt masse kynnere de siste dagene.. Er spent på om noe skjer i natt. Blod på papiret etter dobesøk og 3 cm åpning.

Ojoj, får håpe det betyr at nå skjer det snart:) Lykke til:)

Med første ble jeg satt i gang over tiden.
Andre begyntebmed rier dagen før, stoppet opp på kvelden og startet igjen morgenen hun ble født.
Tredje, denne gangen begynte med tette men svake rier om morgenen, siden tredje kan være en joker så tenkte jeg ikke avsette kunne være "for real" det måtte være juks, hvertfall med så tett mellom riene.
Men nei, lille prinsen kom til verden etter 8 timer. ❤

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤

Jeg hadde ingen forvarsel, jeg bare våknet om natten med rier. Jeg har egentlig aldri hatt noen særlige modningstegn før fødslene mine, og den berømte slimproppen har jeg aldri sett.

Eller jo.. Slimproppen gikk 17.mai. Mye kynnere og "magen falt ned". Hodet festet tidlig(husker ikke uke). Mye modningsrier....! Men nå har jeg vel ikke hatt ett helt "vanlig" svangerskap.

Back
Topp