dere som har født..

LadyOnHeels

Elsker forumet
1. hvor lenge vil det svi nedentil når jeg tisser?
2. hvor lenge vil jeg gå som en and? 
3. når slutter nedpress følelsen?

har ikke født vaginalt før så dette er jo nytt for meg og kan ikke si at jeg syns så veldig om disse "smertene"  

Gratulerer med ei lita prinsesse!

1. Hos meg varte det litt over 1 uke. Sydde kun 2 sting, så hadde nok kanskje vært verre hvis jeg hadde revnet mer. Fikk du med hjem en sånn liten spruteflaske fra sykehuset? Den var gull verd for meg!
2. Uvisst. Selv mener jeg at jeg aldri gikk som en and..., min mann er nok uenig ;)
3. Håper den slutter snart jeg... Er snart 5 uker siden prinsessen vår kom, og jeg kjenner fortsatt nedpress følelsen hvis jeg har gått veldig mye. Og når jeg nyser eller hoster så føles det fortsatt ut som ting vrenges der nede... Knipeøvelser hjelper.

1. Minnes at dette ga seg etter en ukes tid (har bare hatt et par pyntesting begge ganger), fikk tips om skånsom tørking av en eldre dame - bruk hørføner! ;-)
2. Vaggingen må du jobbe litt med selv, leste at det er viktig å tenke kne og fot rett fram når man går.
3. Det husker jeg rett og slett ikke, men den går i hverfall bort. ;-)

Hmmm... Mener det svei ved tissing til svingene datt ut. Hjelper sikkert å drikke mye, så urinen ikke er så "sterk". Kan ikke huske at jeg vagget i det hele tatt, så vet i så fall ikke når det gikk over;) også var det nedpress følelsen, den var der en god stund, men til og fra. Husker at jeg etter 6 uker tenkte at det var en grunn til at det var mye snakk om de første 6 ukene, for etter disse var gått begynte kroppen å føles normal igjen..

ok, så da kan jeg regne med et par dager til med sviing : / jeg heller lunkent vann der når jeg tisser så det lindrer litt :) 

jeg går fortsatt som om jeg er gravid, men tror bekkenløsningen fortsatt sitter litt så det er nok derfor. 

jeg kan ikke være aktiv i hvertfall for etter en liten tur på helsestasjonen så føltes det som om livmoren skulle dette ut! 

oisann.. og jeg som trodde jeg kanskje kunne begynne å trene igjen en ukes tid etter fødsel! haha, det var helt bom å tenke sånn skjønner jeg nå etter å ha lest denne tråden 

Har ikke født enda, men har hatt åpent sår der nede etter en operasjon. Så jeg kjenner absolutt til følelsen. Og da gikk jeg rett og slett i dusjen å tisset når det var på det værste. Slo på greit trykk og temperatur, også vannet det seg skikkelig ut med en gang. Å drikk maaaasse vann for å få tynnet ut urinen godt, da blir det lettere :)

Back
Topp