Dere som har født...

Hilde-Anita

Gift med forumet
Hadde dere på feelingen at fødselen nærmet seg, eller kom den veldig plutselig?

Jeg har på følelsen at jeg kommer til å få før tiden, men det kan bli en lang ventetid hvis jeg skal stole på den følelsen og ingenting skjer... [8D]

Hei Hilde-Anita[:)]
da jeg fikk jenta mi for 5 år siden hadde jeg på følelsen at jeg kom til å gå over tiden.
hadde på følelsen at jeg kom til å gå 5 dager over, jeg gikk 3 dager over.
det som var så morro var at min bestemor hadde ringt ca en uke før jeg fikk, og sa til meg at jeg måtte prøve å holde igjen til den 11 september.. for da ville jeg få på min avdøde bestefars bursdag.. og riktig nok.. kl 23:36 11 september kom det ei lita prinsesse til verden[:D]
denne gang tror jeg at jeg får før, tror jeg holder til i januar, men tror det blir mer rundt den 2-4 januar.. får bare vente å se[8D]
forresten.. fint navn på gutten[;)]

Eg trudde eg kom til å få før tida denne gangen... vente tida blei lang kan du sei når eg gjekk ei veka over tida[:D]. Var inne på føden 5 dager før med rier... som berre heilt plutseli stoppa opp... slitandes greie!!!
Amalie kom på morfar sin bursdag, og det var det han venta på!!!!

Jeg gikk ti dager over og trodde aldri han sku komme, men kvelden før så hadde vi sex for å prøve og få han ut og da blødde jeg litt. Trodde det var slimproppen og sa til sambo at han måtte være forberedt på fødsel dagen etter. Og sant nok, dagen etter ca kl 13.00 gikk vannet.
Klem

Hei Hilde-Anita!
Syns du skal lese fødselshistorien min, som står under "fødsler". Så får du se åssen jeg opplevde det, ikke skremmende...

Jeg hadde det på feelingen i 3 uker jeg..Gikk me slike mensmurringer hele tiden og stikkinger..Men kvelden før jeg begynte og få rier var jeg nesten sikker på at jeg kom til og føde snart. For jeg ble skikkelig svimmel og kvalm plutselig,så fikk jeg veldig vondt i magen. Gikk over i noen timer og så begynte jeg og få rier på natten.

Tenkte og var forberedt på å føde ca 14 dager før,men så tenkte jeg plutselig at neida får vel begynne å belage meg på å gå på overtid- og samma natta gikk vannet![&:]
Dette var 14 dager før termin,så ble Oktober barn slik jeg hadde sagt til alle...
Samma skjedde med nr 2 her og,bare at da var det 3 uker før termin. Hadde akkurat flytta inn her i ny leilighet,bodd her en uke og såvidt kommet i orden- samma dagen kællen skulle begynne på jobb igjen tenkte jeg tanken! "Skulle jo tatt seg ut om vannet gikk nå",nei skjer vel ikke no før termin denna gangen- tenkte det mens jeg satt på do og vips begynte det jaggu å renne...[&:]

Takk for alle svar![:)]

Skulle jeg få rett i at Lucas kommer før tiden, håper jeg at det blir i god tid før jul! Har ikke lyst å være på sykehuset i jula.
Ingen kan tvinge meg til å være lengre enn jeg vil, men hadde tenkt å benytte meg av den hjelpen jeg får der så lenge som mulig.

Når er termin din da!?
Sant det at en blir der så lenge en vil selv...
Med første her var jeg på sykehuset i to døgn,mens med nr to her var jeg der i trekvart døgn![8|]

Har termin 28. desember! [:)]
Egentlig håper jeg på å komme meg over nyåret..

He,he...Kan jo bli spennende å se da![;)]
Åssen har det vært i familien din da,mor/mormor - har de født før/til/over termin?
Grunnnen til at jeg tok sats på før termin var at alle på den siden i familien har født før termin -så her har det fulgt mønsteret nedover...
Er spent på når det blir å møte den lille der inne denna gangen- håper ho vil bo der til over nyttår!!![8D]

hihi.. ja jeg gikk rundt å var sikker på at jeg kom til å få før tiden fordi jeg hadde tidlige rier i uke35.. Men 15dager over termindatoen som var 17 november...kom hun den 2desember..

Tja, jeg trodde jeg hadde det på feelingen stadig vek jeg men det hadde jeg ikke... så mine følelser stemte ikke. Jeg ble tilogmed satt i gang jeg så vel..hehe,, [:D]

kroppen min var ganske slapp og klar, så jeg kjente det på hele kroppen at noe holdt på å skje. den sier jo ifra når det nærmer seg! regner jeg med[:)]

jeg var sikker på at jeg sku komme i veien 4uker før termin.var helt sikker på at det var rier,men var sterke kynnere.men det gjorde f*** så vondt.slet utrolig mye med sterke og vonde kynnere de siste ukene av svangerskapet og trodde jo nesten hver dag at jeg var i gang med fødselen,men marcus kom 7 dager etter termin.

ORIGINAL: Godhjerta

ORIGINAL: Nica

Hei Hilde-Anita!
Syns du skal lese fødselshistorien min, som står under "fødsler". Så får du se åssen jeg opplevde det, ikke skremmende...

ORIGINAL: Nica

Den er ikke der lenger...beklager...

Joda, jeg fant den jeg. Her kan du finne den: [link=http://www.babyverden.no/forum/tm.aspx?m=49677&mpage=1&key=f%c3%b8dsel?]Nicas fødselsopplevelse (klikk her) [/link]

Kjempespennende og fasinerende lesestoff. [:D]

Herregud!
Fikk tårer i øynene jeg! [:(]

Hadde på følelsen av at David kom før,slet med masse kynnere fra tidlig i svangerskapet... å han kom 3 dager før termin[:)]

Back
Topp