Dere som har født før...

storemagepus

Blir kjent med forumet
Hvor lang tid gikk det fra slimproppen gikk og til dere fikk se nurket deres? Har termin 13. men har ikke sett noe til den berømte proppen enda.. KAnskje ikke alle merker den? Men jeg har passet ganske godt på da..

slimproppen min gikk mandags morning kl 7 og det var slim og litt blod. gutten min kom natt til torsdag samme uke. gikk noen dager med rier og inn og ut av kk. dette er over 8 år siden. med meg tok det litt tid men gjør ikke det med alle[;)] LYKKE TIL

[:-]TAkk for kjapt svar!! Utålmodig nå!!

Har født to barn,men ikke sett snurten til noen slimpropp...[8|]
Men begge fødslene har starta med vannavgang!
Hvor tildpunktet av en merkelig grunn var -når jeg hadde gått i 2-3 uker og syns det kunne skje,og heller begynte å tenke jeg får smøre med med tolmodighet...
Da har vannet gått i løpet av et par dager,sikkert tilfeldig!?

Slimproppen min ved første graviditet gikk veldig sent. Bare tre timer før vår eldste datter ble født.

Ved nr. to gikk den også sent, 4-5 timer før jente nr. to fikk se dagens lys.

Vi er alle forskjellige. Men vær trygg på at du oppdager når slimproppen går...
Man får en meget liten blødning (pga. av at livmormunnen holder på å åpne seg, og utslettes...), med litt blankt slim.

Noen fødsler starter med rier, slik som min. Og slimproppen kom mye senere.
Hos andre går vannet først. I mitt tilfelle gikk ikke vannet, til tross for at pressriene var startet.
Dermed måtte de ta fosterhinnen, og da kom begge jentene som et skudd!

Lykke til med fødselen!

Som nevnt her, trenger ikke slimproppen å være første tegn, så ikke tenk så mye på det. Med førstemann startet det med den, ett døgn for han ble født. På nr.2 så jeg aldri noe til den, da startet det med rier. Krysser fingrene for at ventetiden din snart er over, og at fødselen blir en flott opplevelse! Lykke til!

Jeg har aldri sett noen slimpropp og jeg har da født jeg også! Ikke tenk på den du, ikke sikkert du merker at den har gått en gang. Kan tenke meg at min var uten blod så jeg tok den for å være utflod. Blødde ikke en dråpe hele svangerskapet.

Tusen takk til dere alle!! Er skikkelig godt å få støtte fra dere, er litt ustabil i denne ventetiden...[:(] Håper bare det skal skje noe snart!!! Er klar over at man skal prøve å nullstille seg, og ta en dag om gangen, men det er absolutt ikke noe for meg å ta en dag om gangen når jeg ikke har noe å finne på!!! Er skikkelig godt å ha dere her, jenter!! Stå på alle sammen. så skal jeg prøve også[8|]

Skjønner godt at du er utålmodig og kjenner etter det minste lille tegn på at fødselen kanskje er i gang. Sånn hadde jeg det de siste ukene også. Men plutselig så sitter du der med flat mage og et nydelig lite nurk i armene [:D]
Veldig individuelt hvordan fødselen starter og forløper seg etter det jeg har skjønt her inne. Håper uansett at det blir en god opplevelse for deg når den tiden kommer [;)]

slimproppen min gikk rett etter at jeg kom inn på sykehuset klokka fire på natta.lilleprinsen kom 09.16.så det tok ca.5 timer.

Slimproppen min gikk natt til onsdag og guller kom kl 22,53 torsdag.

Klem

Hos meg gikk slimproppen med første mann dagen før han var født, det samme var med andre mann.

Slimproppen gikk på termin, jr kom etter to dager...

Back
Topp