Dere som har født før

Peonen

Elsker forumet
Snøfnuggene 2018
Junilykke 2020 ♡
Har dere blitt fortalt at dere ikke var modne, men født etter en liten stund alikvel?
Fikk beskjed i dag om at det var så og si lukket i dag. Er 2. Gangsfødende, og har lite kynnere. Bare litt nedpress.
 
Har dere blitt fortalt at dere ikke var modne, men født etter en liten stund alikvel?
Fikk beskjed i dag om at det var så og si lukket i dag. Er 2. Gangsfødende, og har lite kynnere. Bare litt nedpress.

Nei, med nr. 2 var det modent lenge før det skjedde noe. Gikk med ett par cm åpning i flere uker :banghead::banghead: så regner med det blir slik denne gangen også:spitoutdummy:
 
Forrige fødsel var det null tegn til modning eller åpning eller noe på termin, men vannet gikk spontant 4 dager senere uten noe særlig modningstegn (kynnere). Riene startet raskt og fødselen gikk veldig fin. Har derfor troa på at modningen kan skje veldig raskt også! :)
 
Jeg har aldri blitt sjekket før fødsel, men vet det sier lite. Man kan gå mange uker med litt åpning, eller man kan gå fra helt umoden til aktiv fødsel på noen timer.
 
Jeg har ikke hatt noe særlig modningssmerter dette svangerskapet i alle fall, og hadde styrtfødsel for fire dager siden. Kjente kanskje litt mer siste uken, men trodde fødsel var laangt unna til 5 timer før hun var ute. Sist svangerskap var jeg begynt å bli moden i uke 30, og hadde himla med modningssmerter frem til hun kom i uke 34, hadde da hatt to cm åpning, baby langt nede og kynnere/begynnende rier i to uker. Så tror absolutt det kan variere hvor fort det går! :)
 
Jepp! Både slimpropp og vannet mitt gikk. Kom inn på sjekk på morgenen kl 09, fikk beskjed om at jeg ikke var moden. Fødte 0646 dagen etter ☺️
 
Back
Topp