Dere som har født før

Nei, først etter jeg var igangsatt (dvs når fødselen var i gang).
 
Ved mine to første svangerskap gikk den noen timer før fødselen startet. Men var da blodtilblandet. Ved 3. Svangerskap, gikk den litt etter litt over to uker før fødsel.var da ikke blod i den;)

Har din gått?
 
Ved mine to første svangerskap gikk den noen timer før fødselen startet. Men var da blodtilblandet. Ved 3. Svangerskap, gikk den litt etter litt over to uker før fødsel.var da ikke blod i den;)

Har din gått?
Ja, tror det ihvertfall, kom slim med blod i på papiret i morges. Er bare 35+5 idag så håper ikke jeg føder helt enda...
 
Min gikk dagen før fødsel, hadde litt blod i seg.

Har hørt den kan gå flere ganger, bygge seg opp igjen og så gå igjen. Og at den kan gå leeenge før fødsel. Kanskje du har begynt å modnes og da har den gått pga det, men trenger ikke bety at du føder snart liksom :)

Jeg er 35+2 i dag, har kjent litt småtegn til modning i ei uke nå. Det er 2 uker før enn sist (da begynte det i uke 36-37). Litt murring og stikking, veeeeldig nedpress, føles ut som underlivet mitt er dobbelt så stort som til vanlig og liksom "støl" nedi der.
 
Du er ikke i tvil om slimproppen har gått eller ikke.
 
Noen dager, men jeg ble satt igang.
 
Min gikk samme dag som fødselen startet, men var ingen tvil om at det var slimproppen som gikk. Kommer en del slim. Den kom med litt blod, også begynte jeg å småblød rett etterpå, også kom riene. Men som sagt over her, slimproppen kan gå flere ganger, så trenger ikke bety noe :)
 
Gikk kl 20 på kvelden. Helt blank som en glassmanet. Kl 23.50 samme kveld gikk vannet. Og så begynte riene i 01.00 tiden. Men da var jeg i uke 38.
 
Ikke sett noen slimpropp...
 
Tja. Vannet gikk og jeg tror jeg så noe slimproppaktig en stund etter det:) men ble igangsatt etter to dager siden jeg ikke kom godt nok i gang av meg selv.
 
Med første så jeg ikke noe til den... Slimproppen gikk for en uke siden og i dag har jeg hatt to runder med masse blod og slim.... Snakket med KK og fått beskjed om at det mest sannsynlig er noe på gang og jeg skal komme inn med en gang jeg får rier...
 
Med første så jeg ikke noe til den... Slimproppen gikk for en uke siden og i dag har jeg hatt to runder med masse blod og slim.... Snakket med KK og fått beskjed om at det mest sannsynlig er noe på gang og jeg skal komme inn med en gang jeg får rier...
Hvor langt er du på vei? :)
 
Back
Topp