Vannavg i uke 34 kl 0455. Ble hentet av ambulanse siden hu satt i sete og ikke var festet. Begynte med litt smårier kl 10, men var lang og lukket. Kl 13 ble jeg sjekket på nytt, hadde da 1cm åpning, men bare symfyserier som ikke slutta, så fikk epidural.
Epiduralet var ferdig satt kl 1330, sovna like etter det og sov til kl 15, da var det vaktskifte og 1530 kom det inn ny jordmor som sjekka meg på nytt, da hadde jeg 3cm, men de var litt usikre på hvordan babyen lå, og siden de skulle feste elektrode på hu så fikk de inn hu som hadde avdelingen den dagen.
De var vel ferdige med å feste alt litt over kl 16, ble sjekka på nytt 1615 og da hadde jeg 5cm - 1630 hadde jeg 10cm.
Begynte å trykke 1640 og da så de at hu kom med beina først, jeg ble da klipt for at de skulle være sikre på at hu kom ut.
1701 var hu ute, etter beina var født måtte de bare dra resten av ungen ut, de klipte navlesnora og tok hu med ut til barnelegen.
Jeg hadde en veldig fin fødsel, selvom det var smerter fra en annen verden, så jeg gleder meg til neste fødsel.
Gynokologen som tok imot snuppa sa jeg hadde en annengangs fødendes fødsel så blir spennende hvor lang tid neste tar