Dere som har født før....

Raro

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Var det noen av dere som opplevde at fødselen startet med at vannet gikk plutselig.. I så fall hvor gikk det?

Mitt gikk med nr en. Måtte på do på natta, ca kl fire, tissa, gikk inn på rommet igjen og kjente at det begynte å renne igjen. Gikk ut på do og da rant det ned over beine, men fossa ikke. Pluss litt tegningsblødninger. Gikk i tre døgn å venta på rier, mens det smålakk hele tia, før jeg ble satt igang.

Venter nr 3 4. August:)

flere?

Nei, hos meg tok de vannet etter 10 timer med rier på sykehuset.

Lå i senga med omgangsyken og hadde rent på dass hele dagen, og plutselig kjente jeg at jeg måtte tisse, mn d kjentes ut som noen 'låste' opp med nøkkel der nede, gikk på do, men rakk ikke fram før d kom vann i trusa ;) så satt på do og det sipla litt ut, å banka i veggen til gubben kom med bind og tlf så jeg fikk ringt føden ;P

Sniker fra November(:

Med min første gikk vannet helt uventet(: satt i sofaen og spise wok fra dagen før. Plutselig kjente jeg et lite knepp over magen og så rant det(: dette var rundt kl 10, riene kom kl 15 ca.

Med de to første gikk vannet, med førstemann skjønte jeg ingenting :p for jeg hadde jo nett vært å tissa , så skjønte ikke hvorfor det skulle komme mer uten at jeg måtte tisse :p
Med andremann var jeg litt usikker, kjente det kom pitte litt vann.. Så når jeg flytta på bena sa da det bare POFF! Å der fossa vannet :p
(Begge to hjemme på soverommet ;))

Vannet mitt gikk med første. Hadde tissa, tørket meg og reiste meg, og da rant vannet nedover beina. Ikke sånn kjempemye. Ble satt i gang to dager etterpå. Hadde bare slike maserier de to påfølgende nettene.

Vannet gikk kl 06 på morgenen, mens jeg enda lå i senga....minner meg på at jeg må huske legge et tisselaken i senga siste mnd. Var skikkelig nasty å få det der i madrassen.. :p

Nei her startet det med blødning, for så en halv time senere kom riene. Vannet gikk ikke før 50 min før ungen var ute :)

Hvordan kjente du at det gikk i dusjen? E ikke det vanskelig å se det?

Venter 1 av 3 kjekkeste gutter den 06.08.13 ;)
Jeg hadde akkurat skrudd av vannet på dusjen da mitt eget vann gikk! Pluss at det var litt rosa. Så var ikke noen tvil

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Mitt gikk klokka 05 på morgenen i det jeg skulle stå opp for å tisse :)

Sniker fra april jeg :p Vannet mitt gikk da jeg var på jobb i uke 33. Hadde kraftig bihulebetennelse og forkjølelse i to uker før vannet gikk med skikkelig hoste. Lillegutt kom ikke før i uke 35.

Legene mente jeg hadde hostet på meg en sprekk slik at vannet gikk. Også hadde jeg og sambo litt sengekos kvelden før da :p

❤Johannes Emìl 25.04.13❤

Med nr 1 gikk vannet når jeg satt på do og var akkurat ferdig, skulle til å reise meg og dermed rant det ut.

Med nr 2 fikk jeg et skikkelig hosteanfall når jeg satt på sengekanten på morran og plutselig så sa det knepp i magen og så rant det godt.

Lillegutt er ventet 28 august <3

Back
Topp