Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Satt å tenkte litt over termindatoene mine, dette er 3.gang jeg er gravid og jeg har hatt samme termindato med alle tre, bare forskjellige mnd. 29.feb - 29.april og nå 29.august. Syns det er litt morsomt å tenke på!!
Hadde termin 25. Januar med første, hun kom 13., og denne gangen er termin 16.aug, så ikke så lang ifra håper lille kommer den 13. August, for bhg har planleggingsdager 15. Og 16. August
Første hadde jeg termin 15.04.04 og hun kom 26.03.04. Andre gang hadde jeg 12.07.10 og han kom 20.07.10. Nå har jeg 28.08 og pappaen har bursdag 31.08 så blir morsomt å se om det blir 2 som har bursdag på samme dag i huset her er forberedt på at jeg går på overtid denne gangen også så har ingen forventinger om at lillegutt kommer før eller til termindatoen.
Hadde termin den 26.02 med første. Der ble jeg satt i gang, så han kom den 23.02.
Denne gangen har jeg termin den 05.08, har ingen tanker på når siden jeg ikke kom igang på "vanlig" vis sist.
Hadde termin 25feb , 31juli og 21januar og nå 14 august. Men de fikk mer like fødselsdatoer.
10feb,17juli og 16jan.
Så blir spennende å se hvilken dato lille gutt velger
Jeg har samme termin nå som med andremann, 22. august, men han kom 11 dager på overtid så har bursdag 2. september, håper vi er hjemme igjen til 2 årsdagen hans
Med førstemann hadde jeg termin 7.juli, han kom 10 dager på overtid, 17. juli.
Begge guttene mine er fredagsbarn så blir spennende å se om lillerusket også vil komme på en fredag
Med første hadde jeg termin 12. februar på oul, 3d ultralyd sa 6. februar- han kom den 3. februar.
Denne gangen har jeg termin den 11. august utfra oul, 3d ultralyd sa 31. juli, så kanskje jeg føder før den gangen her også??