Dere som har født før...

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
.... kommer dere på ting etterhvert nå som d nærmer seg som dere hadde fortrengt litt. ...? Jeg hadde en fin fødsel sist, men har fått litt flashback i d siste. ..

I siste innspurt av åpningsfasen begynnte jeg å kaste opp litt. . Da fikk jeg en av di der små papp greiene til å kaste opp i... Spurte hvordan i h.....te mener dere at jeg skal treffe oppi denne koppen her. .. hehe. .. huff. ..... å når jeg satte beina i koppene for å presse spurte jordmor om hun skulle ta av di fine hello kitty sokkene mine... hehe. ... ingenting er så flott som en nesten naken dame med rosa kitty sokker. ..:)

Er er par ting som er blitt lagt i arkivskuffen ja. .. Noen flere med sjarmerende utspill?

Jeg har vært ganske konsentrert under fødselene. Men mannen min derimot har sagt noen modige og noen litt rare ting.. Bla. Jm spurte om jeg alltid var like rolig og behersket. Mannen min svarte at det var dn ganske uvanlig tilstand og at jeg var mye roligere nå i fødsel enn hvis jeg spiller spill mot han :p Og når førstemann var ute og han skulle klippe navlesnora fikk han et øyeblikks panikk- han er jo tross alt kjeivhendt og spurte etter kjeivhendt saks :p

Venter en gutt 1. Juli 2013!

Husker jeg spøy da vi lå å ventet på ledig føderom. Tok det første å det beste... En søppelkasse :P
Så når vaskedama kom måtte jeg jo få sagt det ''fint hvis du tømmer søpla''.... :p

Min mann minner meg stadig dette;

Etter at førstemann er født så syr jordmora så godt hun kan... ( Jeg ble jo helt sprengt..)
Så kommer det fra meg;

BARE SY IGJEN HELE DRITEN.. !!! :p :p :)

Med 2. Mann hadde jeg akkurat fått edidural... Hadde det fint, fikk en skive og en kopp te. Etter 3 minutter tror jeg at jeg må bæsje.. Ringer på jordmor og joda... Hodet står mellom beina. Du må presse roper jordmor.. Og jeg presser.. Alle ble så forfjamset at de glemte se opp på meg.. Så når gutten omtrent var ute hyler jeg; kan noen ta den j...... Te koppen?????? Hihi.. Jordmor synes dette er veldig morsomt og mener jeg er den eneste dama i verden som har født med en kopp te i hånden.

Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Termin 5. Juli

Ha, ha, ikke alle som har født med en tekopp i hendene!

Jeg husker at jeg fortalte mannen ganske klart rett etter første fødsel at hvis han skulle ha flere barn, så fikk han bare adoptere dem. Jeg skulle nemlig ikke føde flere! Og nå skal jeg snart føde for tredje gang... :)

Det er også en del ting jeg har glemt eller rett og slett ikke fått med meg under tidligere fødseler, og som jeg blir litt overrasket over når mannen forteller. Som at jeg hadde insistrert på at jeg måtte på do da pressriene startet med nummer en (måtte jo selvfølgelig ikke det, det var jo babyen jeg måtte presse ut), og hvor mange leger/pleiere fra nyfødtintensiven som måtte vente på gangen da jeg fødte andremann (jeg trodde helt bestemt det var tre, men det var visst flere). Og at jeg under pressriene med nummer to hele tiden unnskyldte meg til legen fordi jeg hadde sprutet fostervann på stakkaren.

Min mann minner meg stadig dette;

Etter at førstemann er født så syr jordmora så godt hun kan... ( Jeg ble jo helt sprengt..)
Så kommer det fra meg;

BARE SY IGJEN HELE DRITEN.. !!! :p :p :)

Med 2. Mann hadde jeg akkurat fått edidural... Hadde det fint, fikk en skive og en kopp te. Etter 3 minutter tror jeg at jeg må bæsje.. Ringer på jordmor og joda... Hodet står mellom beina. Du må presse roper jordmor.. Og jeg presser.. Alle ble så forfjamset at de glemte se opp på meg.. Så når gutten omtrent var ute hyler jeg; kan noen ta den j...... Te koppen?????? Hihi.. Jordmor synes dette er veldig morsomt og mener jeg er den eneste dama i verden som har født med en kopp te i hånden.

Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Termin 5. Juli

Haha... Ler så eg griner, må ha vært en elegant fødsel... Jeg hadde nok kastet den vegg i mellom...

Venter en liten prinsesse 15.07.2013 ❤❤❤

Back
Topp