Dere som har født før

Tresmåhjerter

Gift med forumet
Når på døgnet fødte dere? Her har begge to kommet på natten/ tidlig morgen. Spent på hva denne har tenkt til. Men liker å føde på natten. Null trafikk ute og ingen som maser på telefonen:p

Han kom halv åtte om morgenen :) enig med deg, rolig stemning på natta og ingen som etterlyser deg og lurer på hva du gjør, hvor du er, hvordan det går. Nei takk til fødemas! ;)

14.24, men ble satt i gang da:) Kunne godt tenkt meg natta uten fødselsmas jeg og, men heldigvis jobbet de fleste, så ikke alt for mange som etterlyste :)

Kl 04.02.. Synes det var litt slitsomt å føde på natten jeg da, for hadde vært våken i et døgn og ikke ble det mye søvn det første døgnet han var født heller akkuratt. Følte meg passe zombie.. :p

Hun kom ca kl 01.30. Jeg skulle gjerne født om dagen, for det ble null søvn den natta (og de tre påfølgende dagene/nettene på barsel.) :(
Viss folk hadde mast hadde de bare ikke fått svar!

Her startet begge på natta (03.00 og 05.00 ca), og de var ute kl 14.27 og 10.01 :)

Min gutt kom 2120, perfekt tidspunkt. Ingen kunne komme på besøk, jeg fikk sove gjennom natten =) Så håper på kvelds fødsel denne gangen å =)

første kl. 4.51 og andre kl. 6.45

Hadde ikke godtatt noe mas om jeg hadde født på dagen heller, ble satt i gang om morgenen før begge gangene så alle de nærmeste viste jo at jeg var på føden ;)

Back
Topp