dere som har født før..

Finnsikkemer

Forumet er livet
hadde dere etterrier? jeg hadde aldri det.. men hadde besøk av en venninne igår(termin i mai) og hu grua seg sånn til å ha etterrier igjen.. hmm..

er flere som har det i mange dager/ opptil over en uke etterpå.. så trur ikke det har med morkaka å gjøre..

hadde ingenting jeg.. klager ikke altså! vil gjerne slippe det denne gangen og :) men er visst så vondt at di fleste får morfin..

jeg hadde... å fy f... sier jeg bare... man tror liksom man er ferdig også legger man babyen opp til brystet så kommer sånne rie tak.. auuu...
ikke vanlig å få det som første gangs da:-) så ikke alle som trenger grue seg:-)

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3

Jeg hadde ikke etterrier jeg kjente noe spesielt til, men de sier jo det er verre med nr.2 :-P

Jeg hadde ikke mye med første, men andre hadde jeg mer kraftigere. Gleder meg til tredje gang :p men jeg kan ikke klage, de var vonde, men ikke så vonde at jeg trodde jeg skulle dø:)

jeg hadde etterrier i ca 36 timer sist, kjente de godt det første døgnet, og så ble de etterhvert svakere og svakere, det var med første :P jeg fikk paracett/pinex forte.. så gruer meg nesten litt, siden alle sier at det blir vondere for hvert barn :P

Tror ikke jeg hadde etterrier. Måtte klemme ut morkaka på måfå. Gikk fint, ikke vondt. Hadde mensmurringer noen dager etterpå, husker det var ubehagelig, men ikke veldig vondt. Ikke sånn at jeg gruer meg hvertfall...

Jeg hadde bare såpass at morkaken kom ut og så var et stop, men det var ei på barselgruppa som hadde etterrier i flere dager etterpå. Hun sa det ikke var noe særlig :/

grøss.. håper jeg slipper denne gangen og :)

Hadde det med lillemor ja,når eg amma...gjekk over etter en dag...har en venninne som har født 4 ganger,og det blir visst bare verre og verre, med siste mann føltes det vist ut som vanlig rier

Hadde mye etterrier med førstemann. Ble så redd da jeg fikk disse. De kom etter et par timer etter han var født, jeg holdte akkurat på å ammet han. Det var som jeg skulle føde igjen! Fikk paralgin forte for smertene, gikk over etter et døgn. Fikk beskjed om dette var helt normalt, men ikke alle som fikk det.

Hadde nesten ikke noe etter 1. fødsel. Etter 2. lå jeg helt krøket sammen på gulvet en halv dag, og trodde jeg hadde nyrestensannfall eller noe annet galt. Ringte lege og fikk oppklart at d nok "bare" var etterrier. Gikk over av seg selv. Tror det var dag 3 eller 4 etter fødsel.

To dager etter fødsel fikk jeg kraftige etterrier. det var sånn at jeg ble kjempekvalm av smerten, og klarte bare å ligge i fosterstilling. Fikk paracet pg ibux og varmeflaske på magen, så gikk det over. Men fikk kraftige menssmerter hver gang jeg ammet første uken. Så jeg gruer meg til etterriene denne gangen ja!

Jeg hadde d m begge mine, de er keisersnitt barn i tillegg og det er hakke tøffere sier de.. Å fyyyy faen å vondt!! Jeg fikk morfin for å ta toppene det var grusomt.. Hadde glemt det jeg takk for påminnelsen;)

Jeg hadde grusomme etter rier :( med det var pga ks og de fæle stikkpillene en får etter ks, for å få etter rier :/ Men det som er pos med etter rier er at kroppen oxo da produserer mere melk(fikk jeg høre da :O )

Back
Topp