Dere som har født før..??

**POPPSI**

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Julibarna2014
Snøkrystallene2021❄️
Når riene kommer, skjønner man med en gang at det er rier?? Hvordan ondt gjør det( sikkert vanskelig å forklare)??
Hvor ofte kommer de i starten??

Takk for svar[;)]

Jeg skjønte det..men helst fordi vannet gikk, og da kom den første rien 10min etterpå. 'kjentes ut som menssmerter, synes ikke det var så ille i begynnelsen, men så ble de sterkere og sterkere.
Før vannet gikk hadde jeg småmurret i magen gjennom hele dagen..jeg kjente det også, men da var jeg mer usikker..

Jeg ble satt i gang så skjønte jo at det måtte være rier, men hadde nok forstått det uansett! [8D]

Starta med svake, men regelmessige mens smerter, som bare ble sterkere og sterkere. hvært 5 min, og varte i 1 min.
Så visste at det var rier, følte det på kroppen og alt... og det var 2 uker før termin sist!
Håper bare at jeg er like heldig, og at det starter 2 uker før denne gangen også[:)][8D]

dobbelt..

ORIGINAL: maimamma

Jeg har født to ganger før og vet aldri når riene starter. Har utrolig svake rier helt frem til en time før pressriene, så har ikke sjanse til å vite om det er det, maserier eller kynnere egentlig. Må rett og slett bare reise inn for sjekk når det er ca 3 min mellom hver. Første gang tok det tre timer før pressriene begynte fra jeg ble sjekket på sykehuset, andre gang 2 1/2.

Ja, de fleste merker nok hva rier er!

her var jeg ikke i tvil når de kom:) men hadde hatt noen små rier tideligere på dagen og der ble jeg ikke kloke på, men roet seg, før de virkelige plutselig kom:p

ej var ikkje sikker men tenkte mej at det måtte ver det sia vatn hadde gått[:)]
visst ikkje hadde ej berre trudd det var kynnera[:)]

Back
Topp