Dere som har vært gravide og født før. Hvordan var deres svangerskap og fødsler?
Min 1. Ingen kvalme, frisk og rask hele svangerskapet. Fødte en dag over termin, rask fødsel som startet med vannavgang. Gutt.
Min 2. Mye kvalm og kastet opp de første månedene, men klarte å fungere. I hverdagen. Raskt fødsel som startet med vannavgang to uker før termin. Gutt
Min 3. Helt ødelagt, kvalm og oppkast nesten hele svangerskapet. Fødte fem uker før termin etter spontan vannavgang, uten at fødselen kom i gang ble det til slutt keisersnitt. Jente
Spent hvordan det blir denne gangen.
Min 1. Ingen kvalme, frisk og rask hele svangerskapet. Fødte en dag over termin, rask fødsel som startet med vannavgang. Gutt.
Min 2. Mye kvalm og kastet opp de første månedene, men klarte å fungere. I hverdagen. Raskt fødsel som startet med vannavgang to uker før termin. Gutt
Min 3. Helt ødelagt, kvalm og oppkast nesten hele svangerskapet. Fødte fem uker før termin etter spontan vannavgang, uten at fødselen kom i gang ble det til slutt keisersnitt. Jente
Spent hvordan det blir denne gangen.

Fikk akutt svangerskapsforgiftning på termin (rart, for jeg følte meg helt fin- bare blod-/urinprøve som viste forgiftning) og ble satt i gang. Lang, men fin fødsel! Kjenner nesten at jeg gleder meg til å føde igjen 
Gikk opp nærmere 25 kg (som da nesten var 50% av før babyvekten mi). Hadde sinnsykt mye vann i kroppen og var veldig stor på slutten. 

LilleP kom 6 dager over termin i rolige former.