dere som har født 3 eller fler

mariannnilsen

Forumet er livet
Stemmer det at fødsel nr 3 er en luring , eller hvordan opplevde dere nr 3 i forhold til de andre . Min første fødsel ble satt igang , men tok 2.5 timer fra 4 cm til han var ute . Min andre tok ca 25 min fra første rie til ho var ute . Altså 2 raske ,men veldig vonde fødseler

Hadde en litt treig og vond
etterfilgt av en kjapp.

Så kom denne 'luringen'...
Ny første-fødsel [:'(]

Ja nr 3 var en luring her[8D],de 2 første ble født i uke 36 så leger,jormor og
alle andre trodde nr 3 og skulle komme før men neida 1 uke over termin.
Fødselen var grei helt frem til pressriene da startet helvete for det viste seg at
v\navlesnoren var så kort at han bare sklei inn igjen(kan tenke deg så grusomt).
Til slutt så bare tok jormor hånden inn og dro ham ut og hun sa at som regel så ender
de med så kort navlesnor med hastekeisersnitt men gikk jo til slutt hos meg da.
Vekten var og en helt annen en hva som ble sagt på ul 5 dager før,greit og bomme
litt men han bommet med nesten 1 kilo[:D]

Med nummer 3 hadde jeg en MASSE lure rier, og jeg var innom føden et par ganger før det var alvor ja[8D]

Men når det først satte igang, tok det 12 minutter fra 5 cm til ungen var ute...

De andre to tok 13 timer fra 5 cm og 7 timer fra jeg kom inn på føden... Såååå det gikk SYKT mye fortere ja..

første var treig, tok 11 tima, andre rask ca 2 tima, å siste nå gikk ganske rask d og 4,5 time, men fyyy så vondt!

Har selv hørt at fødsel nr tre er den hardeste. Så langt har jeg bare to så ingen erfaring. men veit ikke om jeg tørr å få flere hvis tre er den verste jeg altså [8|]

Nå ble jeg jo satt igang med nr 3..

Ble satt igang kl 9 på kvelden med ballongkateter ( jeg var abolutt ikke moden )Den datt ut i løpet av natten, fikk første tablett kl 10, begynte så vidt å kjenne litt rundt 13 tiden, de tok vannet for hadde 2 cm åpning..
Kl 19.25 var gutten ute, gikk ganske fort og greit selvom jeg ble satt igang [:)]

ingen luring her....... eneste var at han la seg i tverrleie siste uken så jeg måtte inn til ekstra ul, men han snudde seg av seg selv igjen. Fødselen gikk fort fra 3cm til han var ute så gikk det 25min.

Åja!! En vldig luring også det.. Hehe

De to andre kom før termin, siste kom 5 dager over termin.. Og når hu først bestemte seg for å komme, så kom hu i ei helvetes fart!!
Første var ks, andre låg jeg i fødsel med i 16timer, siste kom på 4 timer... Klarte å stresse Jm også, fekk ikke ordnet fødesenga en gang:p og så ble det sagt vi fekk gutt og ut kom ei jente:p med svart hår og de to første hadde blondt.. Liten luring ja;p

nr.3 var lik de andre, bare kjappere...

ORIGINAL: noodledoodle

Har selv hørt at fødsel nr tre er den hardeste. Så langt har jeg bare to så ingen erfaring. men veit ikke om jeg tørr å få flere hvis tre er den verste jeg altså [8|]

nr.3 bare sklei ut her iallefall.. den beste fødselen av alle mine 3.. jeg har hatt helt normale fødsler med alle 3 [:)]

ORIGINAL: noodledoodle

Har selv hørt at fødsel nr tre er den hardeste
. Så langt har jeg bare to så ingen erfaring. men veit ikke om jeg tørr å få flere hvis tre er den verste jeg altså [8|]

Kan bare skrive under på denne [&o].

veel, tar man hele svangerskapet med i vurderingen så ja.. kun fødsel, nope.. den topper førstejenta

veeeeeeel nr3 var tvillingfødsel;altså fødsel 3& 4 så føler jeg ikke er helt egnet for å svare[8D]

nr.1 endte i ks.
nr.2 var en lang fødsel fra helvete[>:]

nr.3 var en skikkelig drømmefødsel![:D]

Her var nr 3 virkelig en drømmefødsel! Det til tross for at hun var den største, og kom som stjernekikker. Tok under 5 timer fra første antydning til rier, til hun var ute.

Back
Topp