Dere som har født 2 ganger...

høst15vår19

Forelsket i forumet
Junibarna 2019
Hvordan var nr 2 iforhold til første.
Hilsen 2.gangs.[emoji16]
Gikk veldig greit 1. men alltid spennende med erfaringene.

Min 2 gangs var ganske lik nr. 1..like raske og fine :) gutt nr. 2 var et kilo tyngre enn gutt nr. 1 (cravings på majones med gutt 2:wacky:)så var litt mer smertefullt med nr. 2.
Jeg sliter vanvittig med etterrier og de ble skikkelig intese på nr. 2 - måtte få morfin:nailbiting:, så det gruer jeg meg til nå:nailbiting: - blir vist bare verre og verre:sorry:

Min 2 gangs var ganske lik nr. 1..like raske og fine :) gutt nr. 2 var et kilo tyngre enn gutt nr. 1 (cravings på majones med gutt 2:wacky:)så var litt mer smertefullt med nr. 2.
Jeg sliter vanvittig med etterrier og de ble skikkelig intese på nr. 2 - måtte få morfin:nailbiting:, så det gruer jeg meg til nå:nailbiting: - blir vist bare verre og verre:sorry:
Majones, [emoji23][emoji23] hmm.. Merket ikke noe etterrier jeg. Håper du slipper unna denne gangen. Måå vel ikke få det?

Majones, [emoji23][emoji23] hmm.. Merket ikke noe etterrier jeg. Håper du slipper unna denne gangen. Måå vel ikke få det?
hahah, ja majones på alt:knegg: nei, håper jeg slipper altså - men hadde det begge de andre gangene så tror ikke jeg er så heldig:sorry:

Last edited:
Fødsel nr to gikk raskere og lettere :) Fødte også til termin, ikke 10 dager over tida som med første.

Nr 2 var annerledes enn nr 1, kuttet og ned tiden med 5 timer :)
Kjente etterriene bedre med nr 2 enn nr 1, så må si jeg er spent på nr 3.

*dobbeltpost*

Nummer 2 var ganske likt nummer 1, bare litt raskere om jeg ikke husker feil, og litt tidligere i forhold til termin. Veldig fine fødsler begge to! Nummer 3 kom enda litt tidligere og enda fortere :P

Ikke så vanlig med etterrier med førstemann. Men de som kommer etter kan være ganske tøffe.
Jeg merket ingenting med første, ganske vonde med andre, og trodde noen skulle rive ut livmoren med tredje. Er det noe jeg ikke gleder meg til ved fødsel, så er det etterriene :P men det går heldigvis fort over! Og det er jo ganske fantastisk at livmoren selv jobber så hardt for å trekke seg sammen igjen. Intenst, men verdt det!

Fødsel nr to var veldig fin, jeg visste bedre hva jeg gikk til, alt var rolig og harmonisk, jeg følte meg trygg på alt og hun kom veldig raskt sammenlignet med storebroren.

Med første mann gikk der 12 timer fra vannet gikk til han var ute. Med nr 2 reiste vi inn i 19 tiden, de måtte hjelpe til med vannet - og 2130 var han ute [emoji4]

Åh, hadde glemt de etterriene [emoji15]

Jeg har ikke kjent noen etterrier. Fødsel nr 2 var like grei som nr 1, litt kjappere og følte jeg hadde bedre kontroll over kroppen. Spesielt i pressfasen.

Back
Topp