Hvordan var nr 2 iforhold til første.
Hilsen 2.gangs.[emoji16]
Gikk veldig greit 1. men alltid spennende med erfaringene.
Hilsen 2.gangs.[emoji16]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Majones, [emoji23][emoji23] hmm.. Merket ikke noe etterrier jeg. Håper du slipper unna denne gangen. Måå vel ikke få det?Min 2 gangs var ganske lik nr. 1..like raske og fine gutt nr. 2 var et kilo tyngre enn gutt nr. 1 (cravings på majones med gutt 2)så var litt mer smertefullt med nr. 2.
Jeg sliter vanvittig med etterrier og de ble skikkelig intese på nr. 2 - måtte få morfin, så det gruer jeg meg til nå - blir vist bare verre og verre
hahah, ja majones på alt nei, håper jeg slipper altså - men hadde det begge de andre gangene så tror ikke jeg er så heldigMajones, [emoji23][emoji23] hmm.. Merket ikke noe etterrier jeg. Håper du slipper unna denne gangen. Måå vel ikke få det?
Denne gang blir 2. fødsel på meg (1 fødsel + 1 ks tidligere) og jeg gruer meg til de etterriene folk snakker om [emoji31]
Min 2 gangs var ganske lik nr. 1..like raske og fine gutt nr. 2 var et kilo tyngre enn gutt nr. 1 (cravings på majones med gutt 2)så var litt mer smertefullt med nr. 2.
Jeg sliter vanvittig med etterrier og de ble skikkelig intese på nr. 2 - måtte få morfin, så det gruer jeg meg til nå - blir vist bare verre og verre
1 var et helvette. Ville ikke igjennom det en gang til. Tok 11år før neste gang .Hvordan var nr 2 iforhold til første.
Hilsen 2.gangs.[emoji16]