Dere som har fått vite kjønn

Kjønn på baby:

• Gutt

Votes: 45 46,4%
  • Jente

Votes: 52 53,6%

• Antall som har svart
    97

Morelltre

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Aprilspirene 2024❤️
Har inntrykk av at det er en stor overvekt av jentebabyer i magene her. Hadde vært interessant å se fordelingen :P

Det skal gå an å endre svaret sitt etterhvert dersom første gjett viser seg å være feil :)

Blir jente her også, men føler alle andre kjente har fått gutt det siste året, så i vår krets er det på tide :Heartpink Artig hvordan det fordeler seg da!

Har svart gutt, for det trodde hun på UL i uke 15. Men, i dag på OUL så tror hun at det er jente, men nok en gang lå ikke baby helt riktig, med både bein og navlestrengen foran. Så, ny mulighet om en uke :)

Har svart gutt, for det trodde hun på UL i uke 15. Men, i dag på OUL så tror hun at det er jente, men nok en gang lå ikke baby helt riktig, med både bein og navlestrengen foran. Så, ny mulighet om en uke :)

Oi, spennende å se hva det blir da :)
Av ren nysgjerrighet lurer jeg på om neste ultralyd er på sykehuset eller privat da? Skal på OUL selv til fredag, og er redd for at de ikke ser kjønnet da heller. Babyen lå med bena I kryss på TOUL. Så er redd det er noe sånt nå også, vil gjerne vite kjønnet :smiley-ashamed004

Navlestrengen lå godt mellom beina, så her fikk vi ikke vite kjønnet :Heartpink Har jevnlig oppfølging på sykehuset, så håper på ultralyd med jordmor/lege om to uker.

Oi, spennende å se hva det blir da :)
Av ren nysgjerrighet lurer jeg på om neste ultralyd er på sykehuset eller privat da? Skal på OUL selv til fredag, og er redd for at de ikke ser kjønnet da heller. Babyen lå med bena I kryss på TOUL. Så er redd det er noe sånt nå også, vil gjerne vite kjønnet :smiley-ashamed004
Glemt å svare... unnskyld! Neste er på sykehuset. Hun satte oss opp på en kort UL bare for kjønn. Helt utrolig, hadde ikke forventet det. Vi spurte ikke hekler altså. Hun gjorde det på eget initiativ :)

Glemt å svare... unnskyld! Neste er på sykehuset. Hun satte oss opp på en kort UL bare for kjønn. Helt utrolig, hadde ikke forventet det. Vi spurte ikke hekler altså. Hun gjorde det på eget initiativ :)
Jeg mener på det er vanlig om de ikke klarer å se kjønn innen ordinær ultralyd.

Back
Topp