Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det var akkurat samme jeg også tenkteSer foreløpig mye jevnere ut enn det virka som fra nub-tråden![]()
Kanskje de med gutter fikk så tydelig svar på at det var gutt at de ikke trengte spørSå gøy! Samme herBlir jente her også, men føler alle andre kjente har fått gutt det siste året, så i vår krets er det på tideArtig hvordan det fordeler seg da!

Ja det var akkurat samme jeg også tenkteKanskje de med gutter fikk så tydelig svar på at det var gutt at de ikke trengte spør
![]()
vår var ikkje enkel å sjå. Ville ikkje vise kva han var, så derfor er jordmor ikkje 100% på gutt men 80% sikkerJa det var akkurat samme jeg også tenkteKanskje de med gutter fikk så tydelig svar på at det var gutt at de ikke trengte spør
![]()
Har svart gutt, for det trodde hun på UL i uke 15. Men, i dag på OUL så tror hun at det er jente, men nok en gang lå ikke baby helt riktig, med både bein og navlestrengen foran. Så, ny mulighet om en uke![]()

Glemt å svare... unnskyld! Neste er på sykehuset. Hun satte oss opp på en kort UL bare for kjønn. Helt utrolig, hadde ikke forventet det. Vi spurte ikke hekler altså. Hun gjorde det på eget initiativOi, spennende å se hva det blir da
Av ren nysgjerrighet lurer jeg på om neste ultralyd er på sykehuset eller privat da? Skal på OUL selv til fredag, og er redd for at de ikke ser kjønnet da heller. Babyen lå med bena I kryss på TOUL. Så er redd det er noe sånt nå også, vil gjerne vite kjønnet![]()
Jeg mener på det er vanlig om de ikke klarer å se kjønn innen ordinær ultralyd.Glemt å svare... unnskyld! Neste er på sykehuset. Hun satte oss opp på en kort UL bare for kjønn. Helt utrolig, hadde ikke forventet det. Vi spurte ikke hekler altså. Hun gjorde det på eget initiativ![]()