Dere som har fått vite kjønn :D

Des09Spirejuli12

Forelsket i forumet
Stemte kinesiskfødekart eller magefølelsen?:)

Her stemte ikke kinesiskfødekart, men magefølelsen stemte :D

Magefølelsen og kinesisik fødselskalender stemte begge gangene :)

Gutt forrige gang, jente denne gangen ;)

Verken kinesisk fødselskart eller magefølelsen stemte dennegange.

Magefølelsen stemte, og ikke det kinesiske fødselskartet :)

Hva ble det da? Har du vært på bedre helse? Hva syns du da?

kartet stemte denne gangen, men har ikke stemt alle gangene ;) magefølelsen stemte også :D

Her viste både kartet og ringtesten at det skulle bli jente. Jordmor på UL mente bestemt at dette blir en gutt.

Magefølelsen.. Vel, jeg hadde ikke helt magefølelse noen av veiene under svangerskapet. Men har alltid trodd at jeg skulle bli jentemamma, det er det som er vanlig i min familie..

Sånn ble det visst ikke:)

Både magefølelse og kinesisk-fødselskart har stemt alle tre gangeneemoticon

Jeg var så sikker på at vi ventet en liten gutt, på grunn av at alle i min slekt og familie har alltid fått gutter først, samme gjelder i min kjæreste's familie ...Om natten har jeg drømt om ei lita jente hver gang jeg har drømt om babyen <3

Kinesisk fødekart viste at vi venter ei jente, og UL viste ei lita pie gitt!

Kjæresten har hele tiden sagt at vi venter ei jente, å jeg har lest at mennene bestemmer kjønn, så han viste vell hva han snakka om ;) he,he !

Kinesisk fødselskart stemte, både denne gangen og sist :) Magefølelsen stemte ikke denne gangen, trodde mest at jeg får jente :)

Kinesisk Fødselskart viste jente sist, da ble det gutt. Viste gutt nå, og det blir ei jente. Magefølelsen stemte denne gangen, følte veldig at det var ei jente. :)

Back
Topp