Dere som har fått time til TUL?

Mammahjerte91

Flørter med forumet
Hvor lang tid tok det før dere fikk lappen i posten? Å hvor lang tid tok det før du fikk timen?

Jeg var hos legen i går, (5+6 / 6+1).
Å han skulle bestille så jeg fikk kjapt time. Grunnet pco, og at jeg har mistet flere ganger før.

Er det flere i lignende situasjon? Å hvor lenge måtte dere vente?
 
Jeg har blitt henvist av samme grunn!
Henvisning sendt torsdag morgen. Ikke noe brev ennå så klart. Håper den kommer tidlig til uken:)

Lykke til :)
 
Tusen takk for svar! Håper vi begge får time kjapt! [emoji2] å at alt er i skjønneste ordene me spirene våre [emoji173]
 
Du kan ringe sykehuset og høre, det koster jo ingenting å etterspørre time. Da får du samtidig sjekket at henvisningen er i orden.
 
Hvorfor får dere tidlig ul pga pco?
Jeg har også det, men aldri hørt om at det er grunn for tidlig ul..

har bestilt privat, men om jeg får henvisning blir prisen noe heelt annet :p
 
Var til lege mandag. Fikk henvisning da og time lå
i posten på fredag❤ Jeg skal på grunn av tidligere svangerskap utenfor livmor.
 
Var til lege mandag. Fikk henvisning da og time lå
i posten på fredag[emoji173] Jeg skal på grunn av tidligere svangerskap utenfor livmor.

Jeg ringte Ullevål på fredag, da jeg ikke kom gjennom på legekontoret. Prøvd å ringe og sende SMS i to dager. Jeg fortalte litt bakgrunnshistorie, hun på telefonen sa sa at, så lenge det ikke er indikasjon på exu, måtte jeg bestille ul privat til uka... Så her er det tydelig store forskjeller. Kjenner jeg blir litt oppgitt. Jeg hadde en exu i januar 16 så jeg har det forholdsvis friskt i minne. Sendte legen din en henvisning med bakgrunn for tidligere exu? Hadde jeg hatt exu hadde jeg nok merket det nå da, sist skjedde det i slutten av uke 5, ble operert i begynnelsen av uke 6. Er 6+0 i dag[emoji173]️
 
Jeg ringte Ullevål på fredag, da jeg ikke kom gjennom på legekontoret. Prøvd å ringe og sende SMS i to dager. Jeg fortalte litt bakgrunnshistorie, hun på telefonen sa sa at, så lenge det ikke er indikasjon på exu, måtte jeg bestille ul privat til uka... Så her er det tydelig store forskjeller. Kjenner jeg blir litt oppgitt. Jeg hadde en exu i januar 16 så jeg har det forholdsvis friskt i minne. Sendte legen din en henvisning med bakgrunn for tidligere exu? Hadde jeg hatt exu hadde jeg nok merket det nå da, sist skjedde det i slutten av uke 5, ble operert i begynnelsen av uke 6. Er 6+0 i dag[emoji173]️

Min lege sa etter min exu i 2011, at ved fremtidige svangerskap skulle jeg henvises til tidlig ultralyd, uansett. Så rart at det ikke er samme hos dere! Jeg tilhører Ålesund..

Jeg tror heller ikke det er xu hos meg nå. Har fått 3+ på digitaltest og er 6+3 idag. Har også mye voksesmerter i livmor og andre graviditetssymptomer. Men er likevel veldig glad for at jeg får ultralyd! Selv om den er litt sent, uke 9+6! Hadde det vært xu, tror jeg at det hadde gått gale før den tid.. fordelen er at man får se litt mer så sent[emoji173] aner ikke hvor langt jeg var på vei da jeg hadde xu i 2011, da det skjedde på minipille og tanken hadde ikke streifet meg. Husker HCG lå rundt 100-tallet..

Satser på det går fint med oss begge![emoji173]
 
Hvor lang tid tok det før dere fikk lappen i posten? Å hvor lang tid tok det før du fikk timen?

Jeg var hos legen i går, (5+6 / 6+1).
Å han skulle bestille så jeg fikk kjapt time. Grunnet pco, og at jeg har mistet flere ganger før.

Er det flere i lignende situasjon? Å hvor lenge måtte dere vente?


Ventet vell 2 dager før den kom i postet, og ul 4 dager etterpå
 
Hvorfor får dere tidlig ul pga pco?
Jeg har også det, men aldri hørt om at det er grunn for tidlig ul..

har bestilt privat, men om jeg får henvisning blir prisen noe heelt annet :p
Fordi vi mes pco har større sjans for å miste. Har mistet før. Også har jeg gått igjen rissiko svangerskap med et alvorlig sykt barn :)
 
Jeg ringte Ullevål på fredag, da jeg ikke kom gjennom på legekontoret. Prøvd å ringe og sende SMS i to dager. Jeg fortalte litt bakgrunnshistorie, hun på telefonen sa sa at, så lenge det ikke er indikasjon på exu, måtte jeg bestille ul privat til uka... Så her er det tydelig store forskjeller. Kjenner jeg blir litt oppgitt. Jeg hadde en exu i januar 16 så jeg har det forholdsvis friskt i minne. Sendte legen din en henvisning med bakgrunn for tidligere exu? Hadde jeg hatt exu hadde jeg nok merket det nå da, sist skjedde det i slutten av uke 5, ble operert i begynnelsen av uke 6. Er 6+0 i dag[emoji173]️
Sendte henvisning pga at min sykdomshistorie, + pco (større sjans for å miste) pluss et tidligere rissiko svangerskap med et alvorlig sykt barn. Så har 3 grunner :)
 
Back
Topp