dere som har fått tidlig ul.

• Trådstarter Trådstarter SmulteTrulte
  • Opprettet Opprettet
S

SmulteTrulte

Guest
Ba dere om det når dere ringte legen? Jeg sa til henne i skranken at jeg ønsket tidlig undersøkelse siden jeg har mistet 2ganger før! Men det fikk jeg absolutt ingen forståelse for, jeg fikk først time til legen 15 januar for blodprøve og videre oppfølging hos han eller jordmor! Hva hadde dere gjort??

Vi gjør det privat. Ingen medisinsk grunn, men ønsker å se et hjerte som banker før vi eventuelt forteller det til familien på julaften.

tror nok jeg også kommer til å gjøre det privat :) ønsker også å se at det er en liten baby med bankende hjerte der inne :)

Jeg er nok ganske heldig og legen sa at vi kan ta en titt for å se om det er en eller to når jeg skal på første svangerskapskontroll, men termin er også noe usikkert siden jeg hadde en SA forrige mnd og testet sent positivt.

Vi går privat!! Ønsker å se om alt er bra så langt og hvor mange det er inni der!! :-p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Jeg ble tilbudt ul uten å spørre. Jeg nevnte at jeg er usikker på hvor langt jeg er på vei, siden jeg først fikk negativ test før jeg testet positivt en uke etterpå. Så jeg har gjerne vært heldig! Fikk og time nå i ca. uke 7, og skal tilbake i slutten av januar, så føler meg veldig godt fulgt opp! Kjedelig at det skal være så forskjellig fra lege til lege!

Går selvfølgelig privat. Jeg spør ikke legen min om ultralyd, vil heller dra til en jordmor som vet hva hun driver med og tar seg god tid.

Back
Topp