Dere som har fått tenner

Honningblomsten

Forumet er livet
Hvor lenge klør det egentlig?[:)] Han fikk 1 tann for 2 uker siden, og 2 tenner for ca 1 uke siden.. Han var ikke så kjempe gretten før det egentlig.. Men den siste uka har han vært utrolig grinete![&:] Det ser ut som det er 1 til på vei ut..

det er nok veldig forskjellig fra barn til barn. og sikkert fra tann til tann. min gutt har siklet fra han ble født og går konstant med fingrene i munnen, men han har ikke vert plaget av at tennene har komt, har akkurat fått 2 nye og det eneste vi har merket er at gommene har vert superhoven. kansje den siste tannen plager han litt mer enn de andre.

Der finnes det jammen meg ikke noen fasitt så det beste svaret er fra ikke i det heletatt til 9 måneder bare for å si et tall. men hvis du ser antydning til tannen er det ikke så lenge før

Veldig individuelt.. [:)] Før han fikk de to nede siklet han masse, og klødde ekstra i munnen. Nå er (plutselig) snart de to fortennene ute, og han har nesten ikke siklet i det hele tatt [;)]

Får håpe det kommer en tann snart så han slipper å klø og plages [:)]

Da Isak fikk de tennene nede ante jeg ikke at det var tenner på vei i det hele tatt..og plutselig var det 4 tenner der,han fikk alle 4 samtidig.
Meeeeen,når han fikk de to fortennene oppe,hadde jeg et h***** i 5 dager med feber,løs mage,sutring hele natta og dagen,sikling og kløing,og matnekt........så det er tydeligvis forskjell.
Jeg mistenker at det kommer en hjørnetann oppe nå,for han har vært grinete,sikler mer enn vanlig og sover urolig om natta de siste 3 nettene så.......

digger måten du skriver "dere som har fått tenner" [:D]
Jeg husker ikke hvor lenge jeg klødde jeg altså, alt for lenge siden jeg fikk tenner! hoho[8D]

Neida, jeg syns det er vanskelig å sette en nøyaktig tid på hvor lange han har holdt på å klø med di tennene han har.. [8D]

ORIGINAL: MissIndependent

Da Isak fikk de tennene nede ante jeg ikke at det var tenner på vei i det hele tatt..og plutselig var det 4 tenner der,han fikk alle 4 samtidig.
Meeeeen,når han fikk de to fortennene oppe,hadde jeg et h***** i 5 dager med feber,løs mage,sutring hele natta og dagen,sikling og kløing,og matnekt........så det er tydeligvis forskjell.
Jeg mistenker at det kommer en hjørnetann oppe nå,for han har vært grinete,sikler mer enn vanlig og sover urolig om natta de siste 3 nettene så.......

Ja, det virker som de oppe er værre. Han NEKTER å la meg røre oppi der så[&:]
Uff, får håpe tanna kommer ut ganske kjapt da[:)]

ORIGINAL: sommerfugler85

Jeg husker ikke hvor lenge jeg klødde jeg altså, alt for lenge siden jeg fikk tenner! hoho[8D]

Neida, jeg syns det er vanskelig å sette en nøyaktig tid på hvor lange han har holdt på å klø med di tennene han har.. [8D]

Tenkte jeg faktisk ikke på[:D]
Grattis med tannebissene dine snuppa[:D]

hei æ e ike så flink t å skriv enda menn t mæ så klør d mase i munn å æ bli kjæmpegrinat får diare og e mamadalt når æ får tener
hilsen odin

ORIGINAL: UnniMoor

ORIGINAL: sommerfugler85

Tenkte jeg faktisk ikke på[:D]
Grattis med tannebissene dine snuppa[:D]

Takk[:D] Jeg tror jeg har fått alle[8D]

Back
Topp