Når på døgnet startet de?
Kom de brått, eller hadde dere mye kynnere og murringer først?
Kom de brått, eller hadde dere mye kynnere og murringer først?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke dårlig å ankomme sykehuset med 9 cm. åpning!Forrige gang hadde eg ingen modningdtegn. kvelden før termin trakk magen seg plutselig hardt sammen, eg sa t mannen at hmmmm nå gjorde magen nåke den aldri har gjort før. Fortsatte sånn hele natta og dagen etterpå, og 18.30 Kom Malin t verden. Riene var bare vonde de siste 4-5 timene.... Dro på sykehuset i 4 tiden, hadde da 9 cm.
Var det godt å våkne til rier, eller tok det litt tid før du våknet helt og forstod hva som skjedde?Alle mine fødsler har startet mens jeg sov.... To ganger om natten sist under en lur på ettermiddagen.
Venter ei tulle 4. Juli 2013
Kom brått på da, med andre ord?satt på facebook i 2010 kl 2130 og kjente ingenting-plutselig sier jeg au....og enno en gang auu auu...og så ballet det på seg utover natten og slimproppen gikk kl 04 i dusjen..... men tok sin tid før det ble baby av det uansett da...denne gangen vet jeg ikke enno siden jeg går no og venter og venter
Håper det gikk bra med setefødselen likevel, og at du rakk det i tide da!Forrige gang hadde eg murringar ei uka i forveien, modning og åpnings murringer. Så kom det etterhvert sammentrekninger som ikkje var vonde. Då dei var regelmessige, 5 min i mellom ringte eg føden. Pga seteleie skulle eg ringt før, men var jo egentlig ikkje heilt klar øve at det faktisk var rier. På vei te sjukehuset blei det plutselig ingen tvil, då begynte dei å bli vonde
Betyr det at det blir mer intenst for hver gang?Første ganh inhen ting før jeg ble satt i gang.
Andre begynte med svake rier dagen før om morgenen, sp dabbet de av og begynte igjen morgenen etter.
Denne gang begynte de pang tette men svake om morgenen
♥ Termin 10 juli ♥
Håper det gikk bra med setefødselen likevel, og at du rakk det i tide da!
Våknet å tenk; Oj, jippi!Var det godt å våkne til rier, eller tok det litt tid før du våknet helt og forstod hva som skjedde?
Hørtes ut som en heftig opplevelse, hvor mange ting skjedde.Næ, gikk ikkje så bra ...
Låg med intense rier i over 12 timer, hvor det de siste 4 timene var fram og tebake om eg skulle få ks eller ikkje. Litlå satt bom fast, å det blei etterhvert ks - i full narkose da spinalen kun fungerte på høyre side ..
Og infeksjoner og div etterpå... Men det gikk nå bra så skal være glad for det, selv om det tok noen mnd før eg var skikkelig på beina igjen..