Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det høres forferdelig ut!Jeg synes det var helt grusomt. Aldri om jeg tar det igjen. Underlivet var bedøvd, men jeg kjente da riene ekstra i rompa. Når de spurte meg om «føler at du bæsjer på deg» så svarte jeg nei, det føles som om jeg har blitt voldtatt i rompa i flere timer så aldri igjen!
Godt å høre at noen har god effekt av den. Vet ikke om de satt den feil på meg eller hva som skjedde. Den virker i alle fall ikke, og var helt jævlig å sette. Aner ikke om det er normalt.Jeg kan ikke skryte nok av pundendal! Rakk ikke epidural pga styrtfødsel, så fikk det da jeg skulle begynne å presse. Kjente ikke "ring of fire" som jeg hadde gruet meg mest til, og da jeg måtte ta noen pyntesting etterpå var jeg allerede bedøvd
Synes ikke den var vond å sette, men kan jo hende at riene avledet litt da
Jeg har akkurat samme opplevelsen av den som deg, styrtfødsel og rakk ikke epidural men fikk i siste øyeblikk pudental og den var fantastisk. Ingen smerter i underlivet da baby var på vei ut. Revnet godt og merket ikke at jeg ble sydd etterpå hellerJeg kan ikke skryte nok av pundendal! Rakk ikke epidural pga styrtfødsel, så fikk det da jeg skulle begynne å presse. Kjente ikke "ring of fire" som jeg hadde gruet meg mest til, og da jeg måtte ta noen pyntesting etterpå var jeg allerede bedøvd
Synes ikke den var vond å sette, men kan jo hende at riene avledet litt da
Høres ut som de kan ha satt den feil på deg da ja...Godt å høre at noen har god effekt av den. Vet ikke om de satt den feil på meg eller hva som skjedde. Den virker i alle fall ikke, og var helt jævlig å sette. Aner ikke om det er normalt.
Ja, tror nok det..Høres ut som de kan ha satt den feil på deg da ja...