Dere som har fått positive tester, når merket dere symptomer?

Lykkeliten*

Betatt av forumet
Dersom det har klaffet denne mnd, er jeg rundt tre uker på vei, kan også være noe lenger - men veldig usikker da det endte i SA tidlig i november, så usikkerpå syklus.

Meeen, den siste uken har jeg hatt litt stikkinger nederst i magen, og denne helga har jeg kjent litt kvalme dersom jeg ikke spiser regelmessig, muligens litt øm i puppene (kjenner jo veldig etter ;-)), samt økende utflod - det kan jo også være kroppen min som spiller meg et lite puss, så tør ikke håper noe før testing. Skal teste til torsdag, IKM om en uke 
:-)

Så jeg lurer da på hvor tidlig dere kjente symptomer, og hvilke symptomer dette var?? :-)
 
Hehe, ja det høres litt kjent ut det også ;-) Samtidig er jeg syk, og da har jeg heller ikke mye tålmodighet ;-)

MissWixen skrev:
Positiv test, men ingen symptomer ennå :P Kanskje litt hissigere, haha!:D



 


Lykkeliten* skrev:
Hehe, ja det høres litt kjent ut det også ;-) Samtidig er jeg syk, og da har jeg heller ikke mye tålmodighet ;-)

MissWixen skrev:
Positiv test, men ingen symptomer ennå :P Kanskje litt hissigere, haha!:D




Nei er ikke godt å være syk... Jeg hadde heller ingen symptomer sist, så ikke uvanlig for meg;) God bedring!
 
Hvis jeg VIRKELIG kjenner etter...? Lettere å få til å gråte, litt ømme pupper, noe stikkinger i magen, svimmel. Mest svimmel.

Også gløder livmoren min av liv :) (noen som føler det gir mening...?)
 

jeg merket veldig rar følelse etter samleie... sa dagen etter til min mann at æ tror æ r gravid,, 
han svarte: er du dum hehe....
har hatt mensmurring hele tiden... men her er litt oversikt hvis det kan hjelpe...

1.dpo: mensenssmerte, klarte ikke å sove, rare drømmer, våknet 5-6 tiden jeg som sovet lenge

3.dpo: svimmel, mensenssmerte, dårlig søvn, fortsatt rare drømmer, tett nese, vondt i ryggen, krampe i leggene, vondt ene siden (venstre), ikke vil bruke trang bukse noe som resser livmoren, høy temptratur, kaldsvett (jg som alltid fryse) ikke sulten..TRØTT 

5.dpo ømme bryster (melkespreng) vondt under armene, vondt i ryggen, murringer, krampe i leggene, vondt i bakmuskulaturen, sterk luktesans, ikke sulten, høytemp fortsetter... TRØTT (kan sove 24 timer)

9.dpo: Kvalm og alle de tegnene jeg hadde siden 3 og 5 dpo..

11.dpo positiv test, murringer, krampe i leggene, vondt nede i magen, ik kvalm lenger, ømme bryster, tett nese, sterk luktesans (syns alt lukter så sterkt)..Trøtt på ettermiddag..

12.dpo positiv test, samma tegnene...

13.dpo: litt kvalm hvis jeg er sulten, krampe, vondt i ryggen, ømme bryster, såååå trøtt..
blir fort sulten, men avsmak også...

men en ting,... det er deilig å være gravid :)
 
Jeg har skikkelig menssmerter. Det har jeg hatt i over 1 uke. Er kjempekvalm og svimmel + ømme bryster. Og tårene triller av absolutt alt.
Begynte å skjønne at det var noe i midten av denne uka. Tok test på fredag, og jammen viste den to streker :)

 
etter en uke så fikk jeg den berømte hodepinen.... Gikk heldigvis over over natten. Så kjente jeg sånn småkvalme, kjennes nesten ut som du skal få sure oppstøt, i tider og utider, morgen som kveld. Gikk fort over det og. Dette hadde jeg ikke med Em. Da hadde jeg hodepine og kjentes ut som feber, var veldig varm hele tiden, men i kjempefin form...
 
jeg merket symptomen ganske rasktderfor tok jeg en test. Mensensmertre,r men mensen kom aldri. Treg i magen. Ekstremt oppbåst i magen. sliter med å skjule magen på ettermiddagen.. Å uggen.
Vet ikke hvor lamgt jeg er på vei. Skal til legen på ons så da håper jeg at jeg blir sendt på UL.    
 
Jeg testet positivt på dagen jeg skulle hatt mensen.
Siden da har symptomene sakte men sikkert kommet sigende... ;) Nå (4+4) så har jeg ømme pupper, VELDIG følsom, stikkinger i livmoren, sulten..men samtidig småkvalm og liten matlyst Er også littegranne svimmel...
 
Jeg fikk ikke symptomer før halvannen uke etter positiv test. Da ble jeg skikkelig kvalm og null matlyst. Men nå har jeg også fått diare (hurra for detaljer!), så håper kvalmen forsvinner når diareen forsvinner :)
 
Følte meg veldig oppblåst å sikkeli ømme pupper noen dager før jeg skulle ha mensen, da tok jeg test å den var pos :) fremdeles veldig oppblåst å ømmepupper til tider å er i dag 6+1 :) i tillegg kan jeg såve dagen lang :) Håper bare d holder seg slik :)
 
Back
Topp