Dere som har fått positiv test nå...

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Føler dere dere gravide? Symptomer? Eller føler dere det "psykisk", om jeg kan si det sånn?

Jeg har ingen symptomer, bortsett fra at mensen skulle kommet igår. Jeg føler meg ikke det spor gravid, og jeg må helt ærlig innrømme at jeg ikke helt tror på det, til tross for fire positive tester. Forventer også at det kommer til å ende i spontanabort. Utrolig frustrerende! :p Irriterer meg litt over meg selv. :p Klarer ikke å glede meg skikkelig.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har hatt ømme bryster helt siden el og har hatt lyst på ting jeg ikke viste jeg likte. Blandt annet kikoman. Ellers så har jeg nå murringer, og håper det er fordi det strekker seg inni der ogvatvdet ikke er pga tr er på vei! :)

♡ desember 2014 ♡
 
Jeg kjenner så si ingenting jeg heller. Dette har faktisk vært den perioden med minst plager etter el. Det eneste jeg kjenner er murringer, de pleier jeg stortsett å ha fra el til ikm, men de kom først i går. De er kanskje en smule annerledes, men hadde jeg ikke hatt positiv test hadde jeg sett på det som normalt. Sist jeg var gravid kjente jeg det samme før jeg tok test, da hadde jeg ikke mistanke om at jeg var gravid, tok test fordi jeg var over tr tid.
 
Har egentlig ingen symptomer jeg heller.

Det er noen ting du må huske på:
1. Ikke alle får symptomer med en gang, mange må vente til uke 6-8
2. Noen før ingen symptomer i det hele tatt, gutten min merket jeg ikke noe til før magen begynte å komme i veien
 
Ingen symptomer her heller. Bortsett fra oppblåst mage. Noe jeg forbarma meg over mens vi var på ferie./ på stranden iført bikini ;) nå skjønner jeg jo hvorfor:p symptomene kommer nok etterhvert. Med nr 1 oppdaga jeg det ikke før uke 9. Så skal prøve å ikke lete etter symptomer denne gangen heller. Blir nok enklere sagt enn gjort nå som jeg vet det så tidlig;)
 
Har egentlig ingen symptomer jeg heller.

Det er noen ting du må huske på:
1. Ikke alle får symptomer med en gang, mange må vente til uke 6-8
2. Noen før ingen symptomer i det hele tatt, gutten min merket jeg ikke noe til før magen begynte å komme i veien

Ja, jeg er klar over det. :) Med første merket jeg ikke noe før kvalmen i uke fem. ;) Er 4+2.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Merker veldig lite jeg også, men kjenner noe trykk "der nede" innimellom. Også føler jeg meg litt oppblåst. Krysser fingrene for null symptomer de første ukene siden jeg er på ferie i tre uker fremover... :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Merker heller ingenting.. Er bare litt oppblåst og trøtt.. Men det kan man jo bli av andre ting også :p
 
Back
Topp