Dere som har fått OUL time

Arya31

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2016
Holder på å fylle ut opplysningsskjemaet til fødeavd. nå. Lurer på hva jeg skal svare ang erkjennelse av farskap før eller etter fødsel. Hva er vanlig? Vi er ikke gift

Har fått OUL-time, men ikke dette skjema?
Ok.. Da er det sikkert forskjellig fra kommune til kommune. Det er en skjema som likner veldig på helsekortet. Ser ikke helt poenget med å fylle det ut siden alt viktige står på helsekortet.,

Holder på å fylle ut opplysningsskjemaet til fødeavd. nå. Lurer på hva jeg skal svare ang erkjennelse av farskap før eller etter fødsel. Hva er vanlig? Vi er ikke gift
Mener min samboer måtte fylle ut og skrive under på dette etter jeg hadde født.. Hvilken kommune bor du i?

Vi fikk også et slikt skjema :) her skrev sambo under at han erkjente farskap, kan hende han må gjøre det igjen etter fødsel også. Kanskje er dette papiret bare til hjelp for de på fødeavdelingen så de får et innblikk i situasjonen, slik at de får en pekepinn hvordan forholde seg til mor og far? :)

Fikk et slikt farsskapserkjennelses skjema ved første kontroll hos jordmor. Hun sa vi valgte selv om vi ville fylle det ut nå å ta det med tilbake til henne eller om vi ville vente til etter fødsel, hun fortalte at skjemaet dukket opp på føden om vi ikke leverte før ☺️

Det skjemaet har jeg fått etter fødsel med de andre to :)

Back
Topp